coinex
راهنمای خرید تکراتو

تعرفه معاینه پزشکان عمومی هفته آینده مشخص می‌شود

سخنگوی وزارت بهداشت تعرفه معاینه پزشکان عمومی که پیش تر اعلام شده بود را رد کرد. بر اساس اعلام وی تعرفه مذکور هفته آینده از سوی وزارتخانه مشخص می‌شود.

پدرام پاکآیین سخنگوی وزارت بهداشت امروز توضیحاتی را در خصوص تعرفه معاینه پزشکان عمومی ارائه داد. او می‌گوید:« تعرفه های اعلامی معاینه پزشکان عمومی مورد تأیید وزارت بهداشت نیست و تعرفه مذکور متعاقبا از سوی این وزارتخانه اعلام می شود.»

بیشتر بخوانید: متوسط قیمت مسکن در تهران به متری ۸۱ میلیون تومان رسید

پاکآیین توضیح داد:« بیشترین افزایش تعرفه خدمات درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی به میزان ۳۵ درصد در دولت سیزدهم صورت گرفته که اعم از هزینه های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.سهم پزشکان (شامل جزء حرفه ای و حق ویزیت) هنوز از سوی دولت ابلاغ و اعلام نشده و ارقام اعلام شده در رسانه ها و فضای مجازی فاقد اعتبار است.»

سخنگوی وزارت بهداشت افزود:« محاسبه تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم ، تأمین حق جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تعرفه معاینه پزشکان عمومی چیست؟لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر