coinex
راهنمای خرید تکراتو

ادعای بزرگ وزیر ارتباطات؛ سرعت اینترنت 30 درصد افزایش می‌یابد

سرعت اینترنت در ایران یک فاجعه است که با هیچ دلیل و منطقی نمی‌شود بر آن سرپوش گذاشت، اگرچه وزیر ارتباطات قول داده که اینترنت موشکی ایران 30 درصد سریع‌تر می‌شود.

بهتر است دولت اول زیرساخت‌های لازم برای انجام کاری را مهیا و سپس خدمات مرتبط با آن را برچسب افزایش قیمت بزند. این کار، کاری است که دولت ایران در وارونه کردنش استاد است. حتماً به یاد دارید که با دستور وزارت ارتباطات و رگولاتوری ایران، تعرفه بسته‌های اینترنت در ایران، چه توسط اپراتوهای همراه و چه ثابت تا 34 درصد افزایش یافت. دولت اول می‌بایست سرعت اینترنت را افزایش می‌داد و سپس اقدام به گران کردن آن می‌کرد. اگر این رویه درست انجام می‌شد، قطعاً مردم می‌توانستند خود را راضی کرده و با قیمت‌های جدید کنار بیایند.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حالا که مدت 3 ماه است که از افزایش قیمت تعرفه‌ اینترنت توسط اپراتورهای همراه و ثابت گذشته است، در گفت‌وگویی ویژه اعلام کرد که اینترنت تا خرداد 1403 به میزان 30 درصد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: تکذیب شایعه دسترسی به اینستاگرام با کدملی ؛ خبر جدید وزیر ارتباطات از محدودیت‌های اینترنتی [+ جزئیات]

سرعت اینترنت 30 درصد افزایش می‌یابد

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های افزایش سرعت اینترنت در سال جدید گفت:

با افزایش تعرفه اپراتورها، تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد سال ۱۴۰۳، ۳۰ درصد و تا پایان سال، ۵۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.

سرعت اینترنت 30 درصد افزایش می‌یابد

وی افزود: «مشاهده داشبوردهای جهانی نشان داده که در اسفندماه سال ۱۴۰۲، سرعت ثابت و سیار افزایش یافته و رتبه ما بهبود پیدا کرده است به طوری که ارتباطات موبایل ۵ پله و ارتباطات ثابت حدود ۳ پله بهبود پیدا کرده است.»

زارع پور با بیان اینکه مردم، شایسته بهترین‌ها هستند و وزارت ارتباطات تصمیم دارد مشکلات را به صورت ریشه‌ای حل کند، تصریح کرد:

یکی از پروژه‌هایی که در مسیر حل مشکلات کمک می‌کند پروژه فیبرنوری است که چهره ارتباطات ثابت ما را تغییر می‌دهد چرا که بیش از ۱۰ سال است در انتهای جدول هستیم که انشاءالله با اجرای این پروژه به یک سوم بالای جدول صعود پیدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اظهارنظر وزیر ارتباطات از افزایش سرعت اینترنت تا خردادماه چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر