;
coinex

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3 در یک مدل بزرگ 45 میلی‌متری وارد بازار خواهد شد

بالاخره گوگل در بخش ساعت‌های هوشمند خود تغییر رویه داده و قصد معرفی دو سایز مختلف از نسل جدید اسمارت واچ‌های خود دارد. ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3 علاوه بر مدل 41 میلی‌متری در یک مدل بزرگ 45 میلی‌متری نیز عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید ساعت‌های هوشمند شرکت‌های اپل و سامسونگ در سایز و اندازه تنوع زیادی دارند. اما متاسفانه ساعت‌های هوشمند پیکسل واچ گوگل تنها در یک اندازه عرضه می‌شوند و این مسئله معمولا باعث نارضایتی کاربران می‌شود.

در ژانویه امسال، گزارش شد که گوگل به فکر حل این مشکل افتاده و احتمالا آن را با ارائه نسل بعدی برطرف خواهد کرد. اکنون، کارشناسان برخی از وب‌سایت‌های مشهور تکنولوژی مانند 9to5Google با استناد به منابع معتبر، مدعی شده‌اند که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت یعنی پیکسل واچ 3 در اندازه‌های متفاوت وارد بازار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انواع مدل‌های ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3

ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک به ترتیب در سایزهای 40/ 44 میلی‌متری و 43/ 47 میلی‌متری در بازار موجود هستند. اپل واچ سری 9 نیز در ابعاد 41 و 45 میلی‌متری به بازار عرضه می‌شود. وجود سایزهای مختلف به خریداران این امکان را می‌دهد که اندازه مناسب برای مچ دست خود را انتخاب کنند.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3

حال ظاهرا گوگل نیز با الهام گرفتن از این دو شرکت بزرگ قصد دارد که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را در دو سایز متفاوت به بازار عرضه کند. پیکسل واچ‌هایی که در حال حاضر در بازار موجود هستند فقط یک مدل با قطر 41 میلی‌متری دارند که این اندازه برای افرادی با مچ بزرگ بسیار کوچک است.

اما خوشبختانه قرار است که Pixel Watch 3 علاوه بر مدل 41 میلی‌متری از یک مدل بزرگ‌تر 45 میلی‌متری نیز برخودار باشد. با بزرگ‌تر شدن ابعاد می‌توان انتظار باتری بزرگ‌تر، سنسورهای بیشتر و نمایشگر بزرگ‌تر هم داشت.

علاوه بر این گفته می‌شود که گوگل در کنار توسعه Pixel Watch 3، در حال کار بر روی پیکسل بادز پرو 2 نیز است. البته هنوز نام دقیق این هدفون بی‌سیم مشخص نشده اما به احتمال زیاد این دستگاه جانشین Pixel Buds Pro از سال 2022 خواهد بود. از آنجایی که معمولا برنامه عرضه گوگل برای هدفون‌های TWS دو ساله است، امسال احتمالا شاهد معرفی Pixel Buds Pro 2 خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر