;
coinex

ردمی از ساعت هوشمند ردمی واچ 4 رسما رونمایی کرد [+ مشخصات و قیمت]

سرانجام رویداد زیربرند شیائومی برگزار شد و در کنار معرفی محصولات جدید برند ردمی، از ساعت هوشمند ردمی واچ 4 نیز رسما رونمایی شد.

زیربرند شیائومی، ردمی، در کنار معرفی گوشی‌های سری K70، از ساعت هوشمند ردمی واچ 4 نیز رونمایی کرد. این محصول دارای تغییرات بزرگی نسبت به نسل قبلی است و با قیمت پایه 70 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ردمی واچ 4 رسما رونمایی شد

ردمی واچ 4 دارای نمایشگری 1.97 اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی 60 هرتز و رزولوشن 390 در 450 پیکسل است. روشنایی بالای این صفحه به 600 نیت می‌رسد و از فناوری LTPS استفاده می‌کند که باعث افزایش عمر باتری می‌شود.

این ساعت هوشمند دارای یک دکمه چرخشی در سمت راست بدنه است و بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. به همین دلیل، ردمی واچ 4 اولین ساعت هوشمند ردمی با بدنه فلزی یکپارچه است. این دستگاه با استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و می‌تواند تا عمق 50 متری زیر آب قابل استفاده باشد.

ردمی واچ 4

مشخصات ردمی واچ 4

ردمی واچ 4 از حسگرهای مختلفی مانند حسگر ضربان قلب، اکسیژن خون، ردیابی خواب و استرس، و ثبت عادات ماهانه زنان برخوردار است. همچنین، این ساعت هوشمند بیش از 150 حالت ورزشی مختلف دارد و با استفاده از GPS داخلی، موقعیت شما را بدون نیاز به گوشی همراه ردیابی می‌کند.

ردمی واچ 4

ردمی واچ 4 با باتری 470 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود و با استفاده معمولی، شارژ آن تا 20 روز می‌تواند دوام بیاورد. همچنین، این دستگاه از فناوری NFC و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند و با سیستم عامل HyperOS به قابلیت‌های متنوعی برای استفاده در امور گوناگون مجهز شده است.

ردمی واچ 4

در مورد قیمت ردمی واچ 4 نیز باید بگوییم که زیربرند شیائومی ساعت هوشمند جدیدش را با قیمت 70 دلار به بازار عرضه می‌کند. این ساعت با چندین مدل بند مختلف در دسترس خواهد بود. البته عرضه این محصول فعلاً فقط در چین انجام می‌شود و هنوز برای عرضه جهانی آن، اطلاعاتی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساعت هوشمند ردمی واچ 4 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر