coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه ؛ حساب افراد شارژ شد

سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه از فردا آغاز می‌شود و مشمولان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های دارای دستگاه بارکدخوان، 11 قلم کالای اساسی را بسته به نیاز خود خریداری کنند.

همانگونه که می‌دانید، طرح فجرانه از بهمن 1402 به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب آغاز و دولت مبلغ 220 هزار تومان به ازای هر نفر برای یارانه بگیران از دهک 1 تا 7 در قالب کالابرگ الکترونیکی واریز کرد. این طرح به مدت 3 ماه آغاز و بین 17 تا 20 هرماه شارژ شد.

پس از گذشت دوره بهمن و اسفند حالا نوبت به سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه رسیده و حساب تمامی مشمولین طرح فجرانه کالابرگ از امروز صبح یکشنبه، 19 فروردین 1403 شارز شده است. لازم به ذکر است که فعلاً امکان خرید برای هیچ‌یک از مشمولین وجود ندارد و این افراد بنابر اعلام دولت می‌توانند از فردا دوشنبه، 20 فروردین‌ماه با مراجعه به فروشگاه‌های ذکر شده اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: کدام افراد از جمع یارانه بگیران خارج می‌شوند؟ [+ شیوه اعتراض]

سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه از فردا آغاز می‌شود

طرح فجرانه از 18 بهمن سال 1402 آغاز شد و دولت اعلام کرد که این طرح تا 3 ماه ادامه دارد. پس از بهمن و اسفند 1402، حالا نوبت به فروردین 1403 رسیده و یارانه بگیران از فردا 20 فروردین می‌توانند برای خرید 11 قلم کالای اساسی به قیمت سال 1401 و معادل 523 و 300 تومان محاسبه می‌شود و مابقی از محل اعتبار دولت تأمین می‌شود.

11 قلم کالای اساسی که امکان خرید در طرح فجرانه را دارند، در تصویر زیر قابل مشاهده است:

سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه از فردا آغاز می‌شود

قیمت 11 قلم کالای اساسی 743 هزار 750 تومان است که ویژه دهک‌های 1 تا 7 یارانه‌بگیر است و این خانوارها می‌بایست مبلغ 523 هزار و 300 تومان را خود پرداخت کرده و مابقی آن از اعتبار دولت معادل 220 هزار و 450 تومان پرداخت می‌شود. توصیه می‌کنیم که هنگام مراجعه برای خرید 11 قلم کالای اساسی حتماً در حساب بانکی مبلغی پول واریز کنید تا دچار مشکل نشوید.

یارانه تشویقی 220 هزار تومانی دولت به جای 120 هزار تومانی قرار گرفت و این اعتبار همان اعتبار اهدایی دولت است که در قالب طرح فجرانه به حساب مشمولین واریز می‌شود.

حساب کالابرگ فجرانه افراد امروز شارژ شده است. این افراد می‌توانند از فردا دوشنبه 20 فروردین 1403 به فروشگاه‌های مراجعه و کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند. مهلت استفاده از کالابرگ طرح فجرانه تا 18 اردیبهشت خواهد بود و باید به این نکته توجه کنید که هرچه سریع‌تر خرید خود را انجام دهید. دور سوم یارانه طرح فجرانه، دوره آخر است و پس از آن دیگر اعتبار 220 هزار تومانی وجود ندارد.

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از زمان شروع طرح (۱۸ بهمن‌ماه) تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه، در مجموع بیش از ۳۹ میلیون تراکنش موفق خرید انجام شده که طی آن بیش از ۹۱ میلیون بسته غذایی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید:

آیا تاکنون از اعتبار طرح فجرانه استفاده کرده‌اید؟ لطفاً تجربه خرید خود و چگونگی روند خرید را با توجه به متفاوت بودن آن در برخی فروشگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر