coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو فروردین 1403

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو فروردین 1403 با انتشار جدولی جدید اعلام شد. در این جدول هم محصولات تولید داخل درج شده و هم محصولات مونتاژی.

ایران خودرو نام خود را به عنوان اولین خودروساز داخلی در اعلام قیمت جدید محصولات خود در ابتدای سال 1403 ثبت کرد. این شرکت در سال گذشته تغییرات بسیاری در قیمت تولیدات خود ایجاد و به نوعی بر ایجاد نوسان در قیمت‌ها نقش داشت. جدیدترین قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو فروردین 1403 مطابق با جدولی اختصاصی آمده است که شامل برخی تولیدات این شرکت به طور 100 درصد در خاک ایران و محصولات مونتاژی می‌شود.

سال گذشته و به خصوص از دی‌ماه 1402، قیمت خودرو در ایران با دخالت دلالان به شدت افزایش یافت و در اسفندماه به اوج خود رسید. این افزایش قیمت خودرو به حدی بود که قیمت پراید از 400 میلیون تومان هم عبور و محصولاتی همچون دنا پلاس فول آپشن و تارا اتوماتیک به مرز 1 میلیارد رسیدند. قیمت خودرو در بازار آزاد علی‌رغم تأثیر بالایی که نرخ دلار دارد، بیشتر متوجه دلالان است و اگر این افراد سودجو دستی بر قیمت‌ها نبرند، بازار خودرو به آرامش می‌رسد.

13 روز ابتدایی سال 1403 اما روزهای آرامی بود و همه‌چیز در سکوت به سر می‌رفت. اما پس از روز سیزده بدر دوباره موتور تورم روشن و قیمت دلار تزمز برید. دلار هم‌اکنون به مرز 66 هزار تومان رسیده و طبیعتاً قیمت خودرو نیز همسو با آن افزایش یافته است. حال نوبت به خودروسازان رسیده تا لیست قیمت محصولات را به‌روز کنند. در ادامه جدول قیمت محصولات ایران خودرو قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: افزایش 500 درصدی مبلغ جرائم رانندگی ؛ بهتر نیست ایمنی خودروها را افزایش دهید؟

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو فروردین 1403

جدیدترین قیمتت محصولات ایران خودرو توسط این شرکت اطلاع‌رسانی شد. بر اساس لیست پایین، قیمت خودروهایی پرطرفداری همچون دنا پلاس، تارا و 207 رکوردها را جابجا کرده‌اند.

نام محصول

قیمت
(
تومان)

تارا دستی V1P ۵۸۶.۹۳۲.۰۰۰
تارا اتوماتیک V4 LX ۶۸۹.۱۱۵.۰۰۰
هایما S7 ۱.۰۳۲.۹۰۸.۰۰۰
هایما S8 ۱.۲۲۵.۷۳۲.۰۰۰
هایما X7 ۱.۴۹۶.۰۰۰.۰۰۰
سورن پلاس XU7P ۴۶۴.۸۹۱.۰۰۰
۲۰۷ دستی پانوراما + ESP ۵۰۴.۶۹۵.۰۰۰
۲۰۷ اتوماتیک پانوراما + ESP ۶۰۹.۷۴۰.۰۰۰
دنا پلاس ۶ سرعته EF7P ۵۵۸.۱۵۰.۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک آپشنال ۶۹۹.۹۳۹.۰۰۰

برخی خودروهای مانند رانا پلاس در لیست جدید ایران خودرو قرار ندارند. احتمالاً در لحظه اعلام قیمت‌های جدید، تولید این خودروها متوقف شده، اما به زودی شاهد انتشار قیمت این محصولات هم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص قیمت جدید محصولات ایران خودرو درب کارخانه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر