coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی اوپو A3 پرو به همراه رنگ بندی آن اعلام شد

پس از افشای رندرهای گوشی جدید اوپو، حالا این شرکت خود رسما از تاریخ معرفی اوپو A3 پرو به همراه طراحی و رنگ‌بندی آن پرده برداشته است.

هفته گذشته، افشاگری به نام Steve Hemmerstoffer (معروف به onleaks)، رندرهای گوشی جدید اوپو یعنی Oppo A3 Pro 5G را منتشر کرد. این برند اکنون به طور رسمی تاریخ عرضه اوپو A3 Pro 5G در چین را اعلام کرده و از طراحی و رنگ‌بندی آن نیز پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و تاریخ معرفی اوپو A3 پرو

شرکت اوپو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که گوشی هوشمند جدید خود یعنی Oppo A3 Pro را  در تاریخ 12 آوریل در ساعت 14:30 به وقت محلی در چین عرضه خواهد کرد.

دو روز قبل از این واقعه، یعنی در 10 آوریل ردمی نیز از گوشی مورد انتظار ردمی توربو 3 خود در چین رونمایی خواهد کرد، برند زیر مجموعه اوپو یعنی ریلمی هم گوشی GT Neo 6 SE خود را در 11 آوریل معرفی خواهد کرد. بنابراین همان‌طور که پیداست، روزهای پر مشغله و پر حاشیه‌ای را پیش رو داریم.

تاریخ معرفی اوپو A3 پرو

طبق گفته‌های اوپو، این گوشی در سه رنگ صورتی (رز)، آبی و آبی تیره وارد بازار خواهد شد. رنگ آبی با روکش شیشه‌ای و دو مدل دیگر با روکش چرمی گیاهی در بازار موجود خواهند شد.

درباره مشخصات اوپو A3 Pro اطلاعات چندانی در دست نیست اما می‌دانیم که ابعاد دستگاه 162.7 در 74.5 در 7.8 میلی‌متر و صفحه نمایش آن 6.7 اینچی خواهد بود. در پنل جلو حاشیه‌های فوق‌العاده نازک با دوربین سوراخ پانچ در مرکز وجود خواهد داشت. برای چشم‌اندازی بهتر از آنچه این گوشی به ارمغان می‌آورد، مروری بر مشخصات نسل قبلی آن یعنی اوپو A2 پرو خالی از لطف نیست.

اوپو A2 Pro برای اولین بار در سپتامبر 2023 با صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی اولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، حداکثر روشنایی 920 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتز در چین عرضه شد. این گوشی به تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک با حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 مجهز شده بود.

برای تصویربرداری، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور پرتره 2 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده بود. از دیگر مشخصات کلیدی این گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی، رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، بلوتوث 5.2، وای فای 6 و گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ معرفی اوپو A3 پرو و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر