coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی جدید واتساپ به شما اطلاع می‌دهد چه کسی در وضعیت خود از شما نام برده است

واتساپ مرتباً روی ویژگی‌های جدید کار می‌کند و به لطف WABetaInfo می‌توانیم به ویژگی‌های آینده یا آنهایی که در نسخه بتا قرار گرفته‌اند، نگاهی اجمالی بیندازیم. اکنون گزارش‌های جدید حاکی از آن است که ویژگی جدید واتساپ به شما اطلاع می‌دهد چه کسی در وضعیت خود از شما نام برده.ویژگی جدیدی در راه است که اگر در به روز رسانی وضعیت WhatsApp نامی از شما نام برده شود، به شما اطلاع می‌دهد. البته این ویژگی برای نسخه اندروید این برنامه محبوب در نظر گرفته شده است. این ویژگی جدید هنوز برای آزمایش‌کنندگان بتا منتشر نشده، بنابراین ممکن است مدتی طول می‌کشد تا عرضه شود. در کد نسخه 2.24.8.13 مشاهده شده است که نشان می‌دهد این ویژگی در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی واتساپ، امکان قفل کردن چت‌ها در دستگاه‌های مرتبط را فراهم می‌کند

کاملاً مشخص نیست که این ویژگی چگونه ممکن است کار کند. احتمالا اگر فردی نام کاربری واتساپ شما را در بروزرسانی وضعیتی که هنوز نخوانده‌اید ذکر کند، این ویژگی فعال خواهد شد. این قابلیت همچنین می‌تواند توسعه یابد تا به شما امکان دهد انتخاب کنید که از بین چه کسانی می‌خواهید چنین اعلان‌هایی را دریافت کنید.

این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از چیزهایی که ممکن است از نظرتان پنهان شود، مطلع باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های مشابه که به شما کمک می‌کند چیزهایی را که در واتساپ از دست داده‌اید محدود کنید؛ نشانگر بصری تماس‌های از دست رفته از مخاطبین است که این شرکت سال گذشته معرفی کرد.

به هر حال هنوز مشخص نیست چه زمانی این ویژگی تکمیل و عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ویژگی جدید واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر