coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش قیمت شدید محصولات سایپا در پی حمله ایران به اسرائیل ؛ کوییک و شاهین در صدر

در پی حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، افزایش قیمت‌ها در بازار پدیدار شد. از افزایش قیمت دلار گرفته تا ارزهای دیجیتال و حالا افزایش قیمت شدید محصولات سایپا ؛ البته افزایش قیمت به برخی خودروسازان نیز سرایت کرده است.

همزمان با حمله موشکی و پهپادی ایران به خاک اسرائیل، کشور دچار نوساناتی در بازار ارز، خوردو و غیره شد. آنقدر سرعت این نوسانات بالا بود که در عرض 1 ساعت، دلار تا 70 هزار تومان هم پیشروی کرد. قیمت خودرو نیز رو به افزایش گام نهاد و اکثر محصولات داخلی، مونتاژی و خارجی برچسب افزایش قیمت را خوردند. در این میان شاید سهم سایپا بیش از دیگر خودروسازان بود.

از صبح امروز با افزایش قیمت شدید محصولات سایپا به ویزه محصولاتی همچون شاهین و کوییک مواجه شده‌ایم که بسیار تعجب‌آور است. به نظر می‌رسد که التهابات کشور پایان نیابد، نوسانات در بازار هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 26 فروردین 1403

افزایش قیمت شدید محصولات سایپا 26 فروردین 1403

بازار خودرو کار خود را امروز، 26 فروردین 1403، پرالتهاب آغاز کرد. نگاهی به وضعیت بازار و قیمت‌گذاری‌های انجام‌شده نشان می‌دهد تا ظهر امروز قیمت کوییک S با افزایش 11 میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته تا 458 میلیون تومان پیش رفت. نرخ کارخانه این محصول همچنان 294.5 میلیون تومان تعیین شده تا اختلاف قیمت این محصول سایپا از کارخانه تا بازار 163.5 میلیون تومان باشد.

افزایش قیمت شدید محصولات سایپا 26 فروردین 1403

شاهین G دیگر سدان تولیدی داخل کشور، به سردمدار افزایش قیمت در بین محصولات سایپا در بازار تبدیل شده و با رشد 16 میلیون تومانی، اکنون 796 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده تا اختلاف قیمت آن با نرخ کارخانه به حدود 362 میلیون تومان برسد.

با توجه به حملات موشکی ایران به اسرائیل در شب گذشته پیش‌بینی می‌شود فعلاً شرایط بازار خودرو ملتهب بماند و محصولات مختلف رکوردهای جدید قیمتی بر جا گذارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش قیمت شاهین و کوییک چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر