coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه جدید گروک ایلان ماسک به شما در درک میم ها کمک می‌کند

گرچه میم‌ها در نگاه اول شبیه یک اسکرین شات، نقاشی‌های ساده یا گیف‌های ریز به نظر می‌رسند اما در عین حال می‌توانند به طرز شگفت‌آوری پیچیده و معنادار باشند که اغلب بینش‌های عمیق فلسفی یا درس‌های زندگی را منتقل می‌کنند.

اگر برای شما هم درک میم ها جذاب است نسخه جدید گروک ایلان ماسک به نام Grok-1.5 Vision به شما در یافت معنای عمیق آنها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی وایبر می‌تواند 100 پیام خوانده‌نشده را خلاصه‌سازی کند

ماه گذشته گوگل از Gemini 1.5 رونمایی کرد اما اکنون گزارشات حاکی از آن است که ایلان ماسک Grok-1.5 را برای رقابت آماده می‌کند. گرچه شرکت ایکس ال ای ماسک ادعا کرد که Grok-1.5 LLM به عملکرد GPT-4 نزدیک‌تر است اما فاقد قابلیت چند وجهی است. با این حال، Grok-1.5 Vision جدید xAI با پردازش یکپارچه اطلاعات متنی و بصری (از طریق MSPowerUser) بر این محدودیت غلبه می‌کند.

Grok-1.5 Vision (با نام مستعار Grok-1.5V) به عنوان اولین مدل چندوجهی xAl  برای پر کردن شکاف بین قلمرو دیجیتال و فیزیکی وارد میدان می‌شود. طبق پستی که اخیرا وبلاگ رسمی این شرکت منتشر کرده، Grok در تست‌های معیار برتری دارد و به درک دنیای واقعی نیز کمک می‌کند. علاوه بر این، Grok-1.5V توانایی تفسیر طیف متنوعی از داده‌های بصری، شامل اسناد، نمودارها، اسکرین شات‌ها و عکس‌ها را دارد.

برخی از کاربردهای قابل توجه Grok-1.5V عبارتند از تولید کد از نمودارها، محاسبه شمارش کالری، ساختن داستان‌های قبل از خواب بر اساس نقاشی‌ها، یا کمک به علاقه‌مندان برای درک بهتر میم‌ها.

xAI ادعا می‌کند که Grok-1.5V از آخرین خلاقیت‌های هوش مصنوعی رقبا، مانند Gemini Pro گوگل، در تست‌های بنچمارک پیشی می‌گیرد.

در حالی که Grok-1.5V در حال حاضر در دسترس نیست، xAI قصد دارد آن را به زودی برای آزمایش کنندگان اولیه و کاربران موجود Grok به عنوان پیش نمایش منتشر کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی نسخه جدید گروک چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر