coinex
راهنمای خرید تکراتو

گزارش جدید اسپیدتست از سرعت اینترنت ایران ؛ افزایش سرعت در کنار تنزل رتبه

آنطور که SpeedTest گزارش داده است، سرعت اینترنت ایران در ماه مارس 2024 افزایش داشته است. اما این دلیل نمی‌شود که ایران در جایگاهی مناسب قرار گرفته باشد.

وب‌سایت مشهور (SpeedTest) که بزرگترین مرجع سنجش کیفیت و سرعت اینترنت در جهان است، به تازگی گزارش خود از سرعت اینترنت جهان در ماه مارس 2024 را منتشر کرده است. در این گزارش سرعت اینترنت ایران نیز درج شده است که نشان می‌دهد اینترنت ایران در ماه مارس از نظر سرعت میانه افزایش داشته اما جایگاه ایران در رتبه‌بندی جهانی تنزل یافته است.

سرعت اینترنت در هردو بخش اینترنت ثابت و همراه مورد سنجش قرار گرفته و مشخص شد که ایران در سرعت میانه هردو بخش قدری موفق ظاهر شده است. اما با وجود این افزایش سرعت نسبی، رتبه ایران در جدول جهانی سرعت اینترنت همراه تنزل یافته است. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: سرعت اینترنت کشور ۱۰۰ برابر می‌شود

سرعت اینترنت ایران افزایش یافته است

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با استناد به نتایج تازه منتشر شده سایت اسپیدتست، سرعت اینترنت ثابت و همراه کشور نسبت به ماه گذشته افزایش یافت.

در ماه مارس میانه سرعت اینترنت موبایل به ۳۶.۱۶ رسیده و این در حالی است که در ماه فوریه میانه سرعت  ۳۴.۷۱ بوده است. با این حال، رتبه ایران در میان کشورهای جهان از رتبه ۷۴ به ۷۱ رسیده است.

آمارهای اسپیدتست از میانه سرعت اینترنت ثابت کشور نیز حاکی از آن است که میانه اینترنت ثابت ایران که در ماه فوریه با سرعت  ۱۳.۵۱ در رتبه ۱۵۷ قرار داشته، در ماه مارس با افزایش میانه سرعت به ۱۳.۷۸ رسیده و رتبه ایران را با یک پله بهبود به رتبه ۱۵۶ رسانده است.

سرعت اینترنت ایران افزایش یافته است

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش سرعت میانه اینترنت ایران چیست؟ آیا سرعت اینترنت کشور در ماه‌های بعدی نیز افزایش خواهد داشت؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر