coinex
راهنمای خرید تکراتو

تیزر آیکو Z9 توربو نوید بازی قدرتمند و خنک کننده قوی را می‌دهد

آیکو خود را برای رونمایی از سری جدید گوشی های هوشمند Z9 در بازار خانگی‌اش چین، آماده می‌کند. اکنون، این برند یک تیزر کاملاً جدید منتشر کرده که عملکرد بازی و مکانیزم های خنک کننده قوی آیکو Z9 توربو را به نمایش می‌گذارد. تیزر منتشر شده بسیاری از مشخصات کلیدی این دستگاه را در اختیار ما قرار می‌دهد.

این برند چینی قرار است گوشی جدش آیکو Z9 توربو را در 24 آوریل 2024 عرضه کند. به غیر از Z9 Turbo، مدل‌های iQOO Z9 و Z9x نیز آن را همراهی می‌کنند. البتهiQOO Z9  پیش‌تر وارد بازار هند شده بود. کمی پیش تر نیز یک منبع معتبر جزئیات کلیدی سری iQOO Z9  مانند صفحه نمایش، پردازنده، دوربین و جزئیات باتری را فاش کرد.

بیشتر بخوانید: گوشی هوشمند آیکو Neo9s Pro معرفی شد

اکنون، جدیدترین تیزر آیکو نشان داد که iQOO Z9 Turbo و iQOO Z9 دارای بزرگترین اتاق بخار این برند هستند. این مکانیزم قوی که به عنوان خنک کننده مایع 6K Canopy VC شناخته شده باعث کنترل حرارت دستگاه می‌شود. برای عملکرد بازی، iQOO قول داده است که Z9 Turbo 120 فریم در ثانیه را در بازی موبایل Honor of Kings ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود آیکو Z9 توربو به تراشه Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 SoC مجهز شود که با رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 جفت می‌شود. کل سری Z9 از یک بسته باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که از شارژ سریع سیمی 80 واتی (شارژ سریع سیمی 44 واتی برای iQOO Z9x)  را پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیکو Z9 توربو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر