coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش اقساطی 3 محصول کرمان موتور ؛ جزئیات پیش پرداخت و بازپرداخت اقساط

طرح فروش اقساطی 3 محصول کرمان موتور با ارسال بخشنامه جدید ابلاغ شد. کرمان موتور شرایط بازپرداخت و پیش پرداخت متنوعی برای این طرح درنظر گرفته است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

ثبت نام طرح فروش اقساطی 3 محصول کرمان موتور با شرایطی ویژه از امروز چهارشنبه، 29 فروردین 1403 آغاز می‌شود. کرمان موتور در این طرح سه خودرو جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را در نظر گرفته است که هرکدام با واریز مبلغ مشخصی به عنوان پیش‌پرداخت امکان ثبت‌نام دارند. همچنین برای این 3 خودرو شرایط بازپرداخت متنوعی نیز درنظر گرفته شده است که از 18 ماه تا 36 ماه متغیر است. البته لازم به ذکر است که موعد تحویل خودروها متفاوت است که طبق بخشنامه فروش نزدیک‌ترین زمان، 2 ماهه و حداکثر 3 ماهه خواهد بود. جزئیات بیشتر همراه با شرایط فروش محصولات کرمان موتور را می‌توانید در ادامه نوشته دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: 6 مورد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌کنند؛ از روکش صندلی تا کفپوش 3بعدی!

شرایط فروش اقساطی 3 محصول کرمان موتور

امروز چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ثبت‌نام اینترنتی 3 محصول کرمان موتور از درگاه این شرکت به نشانی https://customer.kermanmotor.ir/ آغاز می‌شود. در این طرح 3 خودرو جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 در نظر گرفته شده است.

قیمت جک J4 طبق بخشنامه فروش 791 میلیون و 400 هزار تومان، قیمت پیکاپ KMC T8 1 میلیاردو 697 میلیون تومان و قیمت BAC X3 939 میلیون و 600 هزار تومان است.

سند خودر تا زمان آخرین قسط خودرو در رهن شرکت باقی خواهد ماند. همچین تمامی خودروها باید بیمه بدنه داشته باشند. لذا هزینه بیمه بدنه خودرو در فاکتور فروش نیز لحاظ شده است.

لازم به ذکر است که قیمت اعلام شده با درنظر گرفتن هزینه‌های جانبی مانند شماره‌گذاری، عوارض، مالیات و غیره است و قیمت این موارد براساس نرخ 1403 محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص جدیدترین طرح فروش کرمان موتور چیست؟ آیا شرایط درنظر گرفته شده در این طرح مناسب است؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر