coinex
راهنمای خرید تکراتو

تلگرام به زودی به 1 میلیارد کاربر فعال خواهد رسید

در یک مصاحبه جالب و ویدیویی، مدیرعامل تلگرام، پاول دورف ، با خبرنگار سابق فاکس، تاکر کارلسن، گفت تلگرام در راهی استوار به سوی رشد و گسترش قدم برمی‌دارد. او اعلام کرد که تعداد افراد فعال ماهانه این پلتفرم به احتمال زیاد تا یک سال آینده از مرز 1 میلیارد کاربر عبور خواهد کرد.دورف در مصاحبه‌اش با کارلسن تصویری شیرین از پیشرفت تلگرام رسم کرد و گفت که این پیام‌رسان به مانند آتشی در جنگل گسترده می‌شود و جذب همه طبقات جامعه است. او به وضوح اعلام کرد که این رشد بی‌سابقه، محصول تلاش‌های سیاسی نیست و تلگرام تمایلی به دخالت در کشمکش‌های ژئوپولیتیک ندارد.

تاکید دورف بر این نکته تاکید داشت که تلگرام از هیچ‌گونه هزینه‌ای برای بازاریابی استفاده نکرده و تمام رشد آن ارگانیک بوده است که این نشان از قدرت و جذابیت طبیعی این پلتفرم برای کاربران است.

از طرفی، پاول دورف اشاره کرد که تلگرام هنوز در مقایسه با رقبای خود، مانند واتساپ که بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، به رشد بیشتری نیاز دارد. اما وی از انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برای کاهش این فاصله یاد کرد.

در پایان، او به احتمال عرضه سهام تلگرام در آمریکا اشاره کرد، اما تأکید کرد که این اقدام تنها پس از رسیدن به سودآوری قابل انجام خواهد بود. این نشان از پیش‌بینی و رویکرد متعادل و محتاطانه دورف به سرمایه‌گذاری‌های آینده تلگرام است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر