coinex
راهنمای خرید تکراتو

تسلا 4000 خودرو سایبرتراک را به‌دلیل مشکل پدال گاز فراخوان کرد

تسلا 4000 دستگاه خودرو سایبرتراک را که مشکل پدال گاز دارند برای حل مشکل فراخوان کرد. این مشکل ایجاد شده باعث می‌‌شد سرعت خودرو به یک باره اضافه شود. بر اساس اطلاعاتی که اداره ایمنی ترافیک جاده‌ای ملی (NHTSA) منتشر کرده، نحوه قرار گیری پوشش پدال باعث می‌شود زیر کفپوش مسدود شده و حتی اگر راننده پای خود را از روی پدال هم بردارد به یک باره‌ سرعت خودرو را افزایش می‌دهد که البته بسیار خطرناک است.


بیشتر بخوانید:


شاید سایبرتراک در دسته‌بندی بهترین خودروهای تسلا 2024 قرار نگیرد، اما طرفداران خاص خودش را دارد. به همین دلیل مشکل ایجاد شده احتمالا کمی نظرات را منفی خواهد کرد. آنطور که گزارش شده، چالش جدید خودرو سایبرتراک می‌تواند به دلیل زیاده‌روی در استفاده از روان‌کننده‌‌ باشد که بر روی پوشش پدال ریخته شده که در ویدیوهایی که در اینترنت منتشر شده  قابل مشاهده است.

این فراخوان شامل 3787 دستگاهی می‌شود که در بازه‌ زمانی 13 نوامبر 2023تا 4 آوریل 2024 برابر با 22 آبان 1402 الی 16 فروردین 1403 تولید شده‌اند. تسلا تاکید کرده که تمامی هزینه‌های تعمیر پدال‌های خراب را بر عهده می‌گیرد و به صورت رایگان آنها را تعویض می‌کند.

ماه قبل، این شرکت برای دو میلیون خودرو تسلا در ایالات متحده که با مشکل کوچک بودن پنل‌های چراغ‌های هشدار‌دهنده و عدم تطابق با استانداردهای ایمنی فراخوان و رفع کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر