coinex
راهنمای خرید تکراتو

خسارت وارده به پایگاه هوایی ایران بعد از حمله اسرائیل ؛ پرواز ریزپرنده اسرائیل از خاک ایران!

اگر کنجکاوید بدانید که خسارت وارده به پایگاه هوایی ایران بعد از حمله اسرائیل چقدر بوده و این حمله از کجا آغاز شده است، این مطلب را از دست ندهید.

پس از حمله ایران به اسرائیل و تحمیل خساراتی به تأسیسات نظامی این کشور، اسرائیل بارها گفت که به حمله ایران پاسخ نظامی خواهد داد. اگرچه آمریکا و دیگر متحدان رژیم صهیونیستی، این رژیم را از حمله به ایران بازداشتند، اما بالاخره تصمیم بر این شد که حمله‌ای به سمت ایران انجام شود.

می‌دانستیم که حمله اسرائیل به ایران بیشتر یک حمله استراتژیک خواهد بود تا یک حمله نظامی گسترده. به هر صورت پس از پاسخ نظامی اسرائیل به حمله ایران، خیلی‌ها پیگیر آن هستند که بدانند خسارت وارده به پایگاه‌های هوایی ایران بعد از حمله اسرائیل چقدر بوده است؟ در ادامه پاسخ شما را خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: مشخصات پهپاد و ریزپرنده هایی که به پایگاه هوایی اصفهان حمله کردند

خسارت وارده به پایگاه هوایی ایران بعد از حمله اسرائیل

صبح روز گذشته اسرائیل چند ریزپرنده (پهپادهای کوچک) را به سمت پایگاه‌های هوایی اصفهان و تبریز روانه کرد. این ریزپرنده‌ها به محض رسیدن به حریم هوایی این پایگاه‌ها، با واکنش پدافند هوایی جشده و به طور کلی نابود شدند. باوجود اینکه تصاویر منتشر این پهپادها نشان از ترس مردم داشت، اما دیدیم که عملیات تخریب آنها به راحتی و سهولت انجام شد.

یک دیپلمات فرانسوی به تازگی گفته است که حمله و هدایت ریزپرنده‌های اسرائیل از جمهوری باکو بوده است. وی ادعای خود را شبکه اجتماعی ایکس با انتشار تصویر زیر ثابت کرده است:

خسارت وارده به پایگاه هوایی ایران بعد از حمله اسرائیل
خسارت وارده به پایگاه هوایی ایران بعد از حمله اسرائیل

لازم به ذکر است بگوییم که حمله اسرائیل به ایران با ریزپرنده‌ها، هیچگونه خسارتی به کشور و تأسیسات نظامی و غیره وارد نکرده است. به نظر می‌رسد که جنگ ایران و اسرائیل نیز به پایان رسیده و بعید است که ایران نیز به این حمله پاسخ دهد.

اولین تصویر ماهواره‌ای از پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از پاسخ اسرائیل به عملیات وعده صادق

شبکه خبری CNN نخستین تصویر ماهواره‌ای با فناوری SAR از پایگاه هشتم شکاری اصفهان را پس از حمله اسرائیل به ایران منتشر کرده است. در این تصویر می‌توان تشخیص داد که کوچکترین آسیبی به پایگاه وارد نشده است:

خسارت وارده به پایگاه هوایی ایران بعد از حمله اسرائیل
خسارت وارده به پایگاه هوایی ایران بعد از حمله اسرائیل

لحظه نابودی ریزپرنده‌های اسرائیل توسط پدافند هوایی ایران

پدافند هوایی، پس از ورود ریزپرنده‌ها به خاک ایران، آنها را سریعاً سرنگون کرده و صدای نابودی آنها از آسمان شنیده شد. در تصاویر زیر لحظه هدف قرار گرفتن این پهپادهای اسرائیلی را مشاهده می‌کنید:

علت استفاده اسرائیل از ریزپرنده در پاسخ به حمله ایران چیست؟

عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود اینگونه نوشت:

استفاده اسرائیل از ریزپرنده برای حضور در آسمان ایران دو هدف اصلی دارد. ۱- ریزپرنده به معنای آن است که به ایران بگویند قصد ما آسیب جدی نیست و دیگر نمی‌خواهیم تنش را ادامه بدهیم ۲- استفاده از ابعاد رسانه‌ای آن برای بازسازی وجهه از دست رفته رژیم صهیونیستی پس از پاسخ قاطع ایران!

ریزپرنده‌های اسرائیل از خاک ایران به پرواز درآمده‌اند

یک کارشناس تلویزیون در برنامه تلویزیونی گفته است که ریزپرنده های اسرائیلی از داخل خاک ایران به پرواز درآمدند.

ریزپرنده‌ها برد آنچنانی ندارند و در واقع کوادکوپتر محسوب می‌شوند و به احتمال زیاد از همان نزدیکی‌های اصفهان پرتاب شده باشند و از نظر عملی امکان ندارد منشأ پرتاب آنها، کشور دیگری باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص حمله اسرائیل به ایران در پاسخ به عملیات وعده صادق ایران چیست؟ آیا ایران به این حمله کوچک هم پاسخی خواهد داد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر