coinex
راهنمای خرید تکراتو

21 صفحه پربازدید اینستاگرامی بسته شد‌؛ قوانین حجاب به شبکه‌های اجتماعی هم رسید

فرمانده انتظامی منطقه غرب استان تهران اعلام کرد که در چارچوب طرح نور 21 صفحه فعال در اینستاگرام که از نظر محتوا یا رفتار خودشان از نوع هنجارشکن بوده‌اند، شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این اقدام بخشی از تدابیری را تشکیل می‌دهد که مسئولان به منظور پاکسازی فضای مجازی از محتوای غیراخلاقی و توجه به ارزشهای اجتماعی-اخلاقی در نظر گرفته‌اند. فرمانده انتظامی غرب استان تهران کیومرث عزیزی درباره‌ی اجرایی شدن طرح نور بیان داشت: «در چارچوب اجرای برنامه نور و به‌منظور نظارت بر فعالیت‌های آنلاین، با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی و واحد فتا، تعدادی از صفحات مجازی که تصاویر نامناسب و مغایر با مقررات را منتشر می‌کردند شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفتند.»

او ادامه داد: «مأموران پلیس توانستند 21 صفحه فعال در اینستاگرام که با تعداد بالایی از دنبال‌کنندگان فعالیت می‌کردند، شناسایی کنند و پس از اطلاع‌رسانی به مسئولین مربوطه، اقدامات قانونی لازم را برای حذف و مسدودسازی آن‌ها انجام دادند.»

به نظر عزیزی، این اقدامات جزئی از استراتژی مداوم پلیس برای نظارت بر فعالیت‌های آنلاین است و در صورت وقوع هرگونه نقض قوانین، تدابیر لازم اتخاذ می‌شود.

وی توصیه کرد: «افرادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، باید به رعایت قوانین و مقررات کشوری و اخلاقیات اجتماعی توجه کنند و از انتشار محتوای نامناسب پرهیز کنند.»

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر