;
coinex

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل [+آموزش تصویری]

اینستاگرام روش‌های مختلفی را برای پیدا کردن اکانت اینستا با شماره در دسترس کاربران خود قرار داده است. نحوه پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل بسیار ساده است و ما در این مقاله قصد داریم تمام روش‌های موجود را به شما آموزش دهیم.

یکی از روش‌ها برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام این است که از ابزار همگام‌سازی استفاده کنید. اگر اخیرا یک اکانت جدید ایجاد کرده‌اید و یا اینکه قصد دارید مخاطبان خود را گسترش دهید، در هر صورت می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. با فعال‌سازی این قابلیت می‌توانید تمام افرادی که در لیست مخاطبان شما هستند و حساب کاربری در اینستاگرام دارند را پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید.

یافتن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل نیز امکان‌پذیر است. در مجموع می‌توان گفت که چند روش برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره موبایل وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام این است که بتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. این پلتفرم اجتماعی، امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آنها بتوانید اجتماعات بزرگ‌تری بسازید و دایره افراد پیرامون خود را گسترش دهید.

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل
پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل

اگر شما هم می‌خواهید افراد جدید را در اینستاگرام پیدا کنید یا اینکه می‌خواهید نحوه پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام با شماره موبایل را یاد بگیرید،‌ ادامه مطلب را از دست ندهید. در این مقاله، انواع روش‌های موجود برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل و روش‌های دیگر برای پیدا کردن افراد جدید را به شما آموزش می‌دهیم.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن / موبایل

اگر به‌دنبال پیدا کردن اکانت اینستا با شماره هستید، کافی‌است مراحل زیر را انجام دهید. این روش برای پیدا کردن افرادی کاربرد دارد که شماره موبایل آنها را دارید.

شماره تلفن یا موبایل فرد مورد نظر را در گوشی هوشمند خود ذخیره کنید. اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید. در پایین صفحه سمت راست، روی عکس پروفایل خود بزنید و به صفحه Profile بروید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

بیشتر بخوانید:

روی آیکون همبرگر (سه خط موازی) در گوشه بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن
پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

روی Discover People بزنید. با این کار، گزینه‌های ارتباط با اکانت فیس‌بوک و مخاطبان گوشی روی صفحه باز می‌شود. (البته، اگر اجازه دسترسی به لیست مخاطبان را به اینستاگرام داده باشید، فهرست مخاطبان گوشی و اکانت فیس‌بوک برای شما به نمایش درمی‌آید. در غیر اینصورت، باید اجازه دسترسی بدهید. در آموزش نحوه پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام با شماره در گوشی‌های آیفون و اندروید، به شما توضیح می‌دهیم که چطور اجازه دسترسی را به اینستاگرام بدهید.)

آموزش نحوه پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام با شماره

در قسمت Connect Contact، باکس Connect را انتخاب کنید تا به شماره تلفن‌های گوشی یا حساب کاربری در فیس‌بوک دسترسی داشته باشید. در اینجا می‌توانید اکانت افرادی را که در لیست مخاطبین شما هستند، مشاهده کنید.

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل
پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل

اگر هنوز فرد مورد نظر را در بین گزینه‌های موجود نمی‌بینید، احتمالا به این دلیل است که مخاطب مورد نظر شما از شماره موبایل خود برای ایجاد حساب کاربری استفاده نکرده است. در این حالت بهتر است از گزینه Search یا جستجو استفاده کنید.

روش‌های دیگری هم برای پیدا کردن اکانت اینستا با شماره وجود دارد که یکی از بهترین آنها،‌ همگام‌سازی است. در ادامه به شما توضیح می‌دهیم که نحوه پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل از طریق Syncing یا همگام‌سازی چگونه است.

بیشتر بخوانید:

نحوه پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام با شماره از طریق همگام‌سازی

اینستاگرام را باز کنید.

پایین صفحه در گوشه سمت راست، روی عکس پروفایل خود بزنید تا وارد صفحه پروفایل شوید.

پیدا کردن اکانت اینستا با شماره

روی آیکون همبرگر (سه خط موازی) در بالا و سمت راست صفحه بزنید و از منوی باز شده، گزینه Setting را انتخاب کنید.

پیدا کردن اکانت اینستا با شماره
پیدا کردن اکانت اینستا با شماره

سپس گزینه  Account را انتخاب کنید.

پیدا کردن اکانت اینستا با شماره

در این مرحله از آموزش پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره موبایل باید گزینه Contact Syncing را انتخاب کنید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن
پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه Connect Contacts را فعال کنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه Connect Contacts را فعال کنید.

در این مرحله از آموزش نحوه یافتن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل باید بگوییم که اینستاگرام از شما اجازه می‌خواهد تا به لیست مخاطبان شما دسترسی داشته باشد. با تایید این گزینه، به اینستاگرام اجازه می‌دهید که به شماره تلفن‌های گوشی شما دسترسی داشته باشد و افرادی که با استفاده از شماره موبایل خود، در اینستاگرام حساب کاربری ایجاد کرده‌اند را به شما نمایش می‌دهد.

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل
پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل

بیشتر بخوانید:

غیرفعال کردن همگام‌سازی لیست مخاطبان در اینستاگرام

شما هر زمان که بخواهید، می‌توانید همگام‌سازی شماره‌های گوشی با اینستاگرام را متوقف کنید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد صفحه پروفایل خود در اینستاگرام شوید و روی آیکون همبرگر (سه خط موازی) ضربه بزنید.
  2. سپس گزینه تنظیمات یا همان Settings را انتخاب کنید. پس از آن وارد قسمت Account شوید.
  3. گزینه Contacts Syncing را انتخاب کرده و آن را غیرفعال کنید. این مراحل دقیقا عکس مراحلی است که برای فعال‌سازی حالت همگام‌سازی انجام می‌دهید.

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل در گوشی‌های آیفون و اندروید

اگر می‌خواهید با افراد بیشتری در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید، می‌توانید دوستان قدیمی خود را در فیس‌بوک پیدا کنید. علاوه‌براین، می‌توانید از طریق شماره موبایل افرادی که در گوشی خود ذخیره کرده‌اید، به حساب کاربری آنها در اینستاگرام دسترسی داشته باشید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر فرد مورد نظر شما، شماره موبایل خود را در اینستاگرام ثبت نکرده باشد، نمی‌توانید از طریق شماره موبایل به اکانت او دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

روی آیکون پروفایل بزنید تا صفحه پروفایل شما باز شود.

آیکون همبرگر (سه خط موازی) در گوشه بالا و سمت راست صفحه را انتخاب کنید و روی Discover People بزنید.

دو گزینه‌ی Connect to Facebook و Connect Contacts روی صفحه نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید هر دو گزینه را انتخاب کنید و حساب کاربری لیست مخاطبان گوشی و دوستان قدیمی فیس‌بوکی خود را در اینستاگرام پیدا کنید.

گزینه Allow Access را بزنید و به اینستاگرام اجازه دهید که به لیست مخاطبان شما در گوشی دسترسی داشته باشد.

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل

پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام با قابلیت جستجو

شما می‌توانید به کمک باکس جستجوی اینستاگرام، فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. برای این کار به نام واقعی یا نام کاربری نیاز دارید.

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و از نوار ابزارهای پایین صفحه، گزینه جستجو (آیکون ذره‌بین) را انتخاب کنید. این گزینه در مرورگر کامپیوتر در بالای صفحه قرار دارد. سپس نام کاربری یا نام واقعی مخاطب مورد نظر خود را تایپ کنید.

در این مرحله، اینستاگرام براساس الگوریتم‌ها و دایره افرادی که با آنها در ارتباط هستید، نتایجی را به شما نشان می‌دهد.

این احتمال وجود دارد که فرد مورد نظر شما، از نام واقعی خود برای ساخت اکانت اینستاگرام استفاده نکرده باشد. یا اینکه نام کاربری متفاوتی داشته باشد که شما آن را نمی‌دانید. بنابراین می‌توانید براساس تگ‌ها و مکان‌های اینستاگرام هم شانس خود را در باکس جستجو امتحان کنید.

سوالات متداول

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام چگونه است؟

برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام به صفحه پروفایل بروید و روی آیکون سه خط موازی کلیک کنید. سپس Discover People را بزنید تا گزینه‌های ارتباط با اکانت‌های فیس‌بوک و مخاطبان گوشی باز شود. گزینه Connect Contact را فعال کنید. اگر از قبل اجازه دسترسی نداده باشید، در این مرحله باید به اینستاگرام اجازه دهید که به مخاطبان گوشی و یا فیس‌بوک دسترسی داشته باشد. در نظر داشته باشید که این ویژگی در صورتی فعال می‌شود که شماره موبایل خود را در اینستاگرام وارد کرده و شماره فرد مورد نظر خود را نیز ذخیره کرده باشید. در این مقاله می‌توانید روش همگام‌سازی را نیز مطالعه کنید.

چرا قابلیت پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره برای شما کار نمی‌کند؟

اگر اینستاگرام به لیست مخاطبان گوشی شما دسترسی داشته باشد، می‌تواند آنها به روشی که توضیح دادیم، به شما نمایش دهد. لیست مخاطبان به‌صورت دوره‌ای همگام‌سازی می‌شود؛ بنابراین کمی به اینستاگرام وقت بدهید تا این کار را انجام دهد. اگر هنوز هم به مخاطبان خود در اینستاگرام دسترسی ندارید، همگام‌سازی را غیرفعال کرده و سپس دوباره فعال کنید. در این مقاله، روش فعال و غیرفعال‌سازی همگام‌سازی را توضیح دادیم.

چرا اینستاگرام برخی از مخاطبان را نشان نمی‌دهد؟

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل تنها در صورتی‌ امکان‌پذیر است که فرد مورد نظر شما،‌ شماره موبایل خود را در اینستاگرام ثبت کرده باشد یا با استفاده از آن، حساب کاربری درست کرده باشد. بنابراین اگر نمی‌توانید افراد مورد نظر را با شماره تلفن‌شان پیدا کنید، به این دلیل است که با شماره متفاوتی حساب کاربری دارند یا اینکه اصلا شماره موبایل خود را در اینستاگرام ثبت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: alphr ،businessinsider

نظر شما درباره روش‌های پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر