coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی C55 سامسونگ در چین رسما معرفی شد

سامسونگ چندی پیش وعده عرضه 50 میلیون گوشی را در سال جاری داده بود؛ اکنون این غول فناوری در سکوت خبری گلکسی C55 را در چین معرفی کرده است. گلکسی C55 در اصل بسیار شبیه گلکسی M55 است اما نه کاملا. این دو دستگاه از نظر طراحی کمی با یکدیگر تفاوت دارند.گلکسی جدید سامسونگ برخلاف M55 دو پنل پشتی و روکشی چرمی دارد. همچنین رنگ‌های نارنجی و مشکی نیز به آن اضافه شده است. از ویژگی‌های کلیدی گلکسی C55 می‌توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد. قلب تپنده این دستگاه هم چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 است که احتمالا آن را جزء بهترین گوشی های میان رده 2024 خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی C55 سامسونگ

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز در داخل آن وجود دارد. اما ویژگی منحصر به فرد آن سرعت شارژ سیمی 45 وات است که می‌توان گفت بالاترین سرعت در مجموعه سامسونگ است که با Galaxy S24 Ultra مطابقت دارد و از گلکسی S24 برتری دارد.فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت است، در حالی که گزینه های رم 8 گیگابایت و 12 گیگابایت هستند که به ترتیب 1999 و 2299 یوان یوان هزینه دارند.

گلکسی C55 سامسونگ در چین رسما معرفی شد

به هر حال باید بدانید این تلفن در حال حاضر در پلتفرم های آنلاین در دسترس نیست و فقط می‌توان آن را از فروشگاه های فیزیکی Samsung Experience در سراسر چین خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی C55 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر