coinex
راهنمای خرید تکراتو

رابط کاربری HarmonyOS هواوی در سطح جهانی گسترش می‌یابد

ظاهرا مدیر عامل هواوی برنامه‌های بزرگی در سر داشته و قصد دارد که رابط کاربری HarmonyOS هواوی را به محبوب‌ترین سیستم عامل در جهان تبدیل کند.

در خلال نشست تحلیلگران 2024، رئیس فعلی هوآوی، خو ژیجون (Xu Zhijun)، از برنامه‌های آتی این شرکت برای گسترش جهانی رابط کاربری اختصاصی‌اش، پس از رسیدگی به امور داخلی سخن گفت. هواوی معتقد است که می‌تواند با وجود تحریم‌های سفت و سخت آمریکا، HarmonyOS را به سومین رابط کاربری محبوب جهان در میان سایر سیستم عامل‌های موبایل تبدیل کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رابط کاربری HarmonyOS هواوی

هواوی در جهت تحقق اهداف خود در زمینه توسعه و گسترش رابط کاربری هارمونی او اس، همکاری نزدیکی با توسعه‌دهندگان اپ و سیستم عامل خواهد داشت. این شرکت تمام پشتیبانی، ابزار و وسایل مورد نیاز برای ایجاد یک اکوسیستم اپلیکیشن قوی در HarmonyOS را در اختیار این توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد.

رابط کاربری HarmonyOS هواوی

البته تمرکز فعلی هواوی بر بازار چین است، جایی که تحقیقات نشان می‌دهند 99 درصد از کاربران وقت خود را صرف حدودا بیش از 5000 اپلیکیشن می‌کنند. این بدان معناست که غول فناوری باید ابتدا روی این 5000 برنامه تمرکز کرده و سپس توجه خود را معطوف سایر نقاط جهان کند.

در حال حاضر حدود 4000 برنامه و اپلیکیشن با HarmonyOS تطبیق داده شده‌اند، اما هنوز هم زمان و تلاش زیادی برای تکمیل لیست اپلیکیشن‌ها و ورود برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان بیشتر نیاز است. رئیس شرکت هواوی بر این باور است که تعداد این اپلیکیشن‌ها در آینده نزدیک به یک میلیون خواهد رسید.

منبع جداگانه‌ای مدعی شده که HarmonyOS به سرعت در حال جذب مخاطب در کشور چین است. در واقع، سیستم عامل هواوی به زودی با پشت سر گذاشتن iOS به دومین رابط محبوب تلفن همراه در چین تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رابط کاربری HarmonyOS هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر