coinex
راهنمای خرید تکراتو

بایت‌دنس: فروش تیک‌تاک منتفی است؛ قصد فروش نداریم

شرکت بایت‌دنس امروز در بیانیه‌ای رسمی ادعاهای مربوط به فروش تیک‌تاک را کاملاً رد کرد و اعلام کرد که هیچ نقشه‌ای برای واگذاری این شبکه اجتماعی وجود ندارد.این بیانیه در پی گزارش‌هایی اخیر از وب‌سایت اینفورمیشن صادر شده بود که ادعا می‌کرد بایت‌دنس به فروش تیک‌تاک بدون الگوریتم پیشنهاد محتوا تمایل دارد.


بیشتر بخوانید:


تکذیب شایعه فروش تیک‌تاک

در حقیقت، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که تعیین می‌کند بایت‌دنس ملزم به فروش تیک‌تاک در طول ۹ ماه آینده است. اگر این اقدام انجام نشود، تیک‌تاک با ممنوعیت در ایالات متحده مواجه خواهد شد.

این تدابیر جدید نشان از تنش‌های مداوم بین آمریکا و بایت‌دنس و تیک‌تاک دارد. پیشتر هم اعتراض‌هایی از سوی مقامات آمریکایی به روند فعالیت‌های تیک‌تاک مطرح شده بود. به عنوان مثال، مدیرعامل تیک‌تاک پیشتر به کنگره آمریکا مراجعه کرده بود تا به سؤالات و انتقادات اعضا پاسخ دهد.

از آنجایی که تیک‌تاک در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ نیز مورد انتقادها و توجه قرار گرفته بود، این بار جو بایدن نیز با امضای لایحه‌ای از سوی کنگره، نشان داده که این موضوع یک اولویت برای ایالات متحده است.

به هر حال، در پاسخ به این تحریم‌ها، مدیرعامل تیک‌تاک اعلام کرده است که این پلتفرم به مبارزه و پایبندی به قوانین ادامه خواهد داد و هیچ نقطه‌ای از تصمیم به ادامه فعالیت‌های خود دست نخواهد کشید.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر