;
coinex

مالک تیک تاک باید آن را واگذار کند تا در آمریکا تحریم نشود!

آمریکا به مالک تیک تاک اولتیماتوم داد که هرچه سریع‌تر این شبکه اجتماعی پرمخاطب را واگذار کند؛ در غیر این‌صورت تحریم سنگینی اتخاذ خواهد شد.

تیک تاک مدتهاست که زیر فشارهای آمریکا قرار دارد و مدام از سمت قدرت اول جهان گزیده می‌شود. دولت ایالات متحده آمریکا استفاده از این شبکه اجتماعی را برای دولت‌مردان خود ممنوع اعلام کرد؛ زیرا معتقداست که این پلتفرم ارتباطی و اجتماعی کشور چین احتمالاً اهداف جاسوسی در کشور ما را دنبال می‌کند.

اخیراً اوضاع برای تیک‌تاک بدتر هم شده و مالک تیک تاک می‌بایست طی مدت 6 ماه این شبکه اجتماعی را واگذار کند، در غیر این‌صورت از سمت آمریکا تحریم شده و دیگر نمی‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: تیک تاک در انتشار تصاویر هم با اینستاگرام وارد رقابت می‌شود

مهلت 6 ماهه آمریکا به مالک تیک تاک برای واگذاری این پلتفرم

مجلس نمایندگان ایالات متحده قانونی را تصویب کرد که می‌تواند اپلیکیشن تیک‌تاک را در ایالات متحده ممنوع کند، مگر اینکه مالک آن «بایت دنس»، غول بزرگ تکنولوژی چین طی ۶ ماه آینده اپلیکیشن رسانه اجتماعی خود را واگذار کند.

مهلت 6 ماهه آمریکا به مالک تیک تاک برای واگذاری این پلتفرم

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفته است که اگر این لایحه به میز او برسد، آن را امضا خواهد کرد و به قانون تبدیل خواهد شد.

البته این لایحه سرنوشت نامعلومی در سنا خواهد داشت زیرا برخی سناتورها خواستار تغییراتی در آن هستند و به نظر می‌رسد فوریتی برای رای‌گیری در این خصوص نیز در دستور کار سنا نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص امکان لغو فعالیت تیک تاک چیست؟ آیا شما از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را بیان کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آزادی رسانه ها در امریکا یعنی تیک تاک

    پاسخ