coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط پیش‌ فروش سایپا اردیبهشت 1403 اعلام شد [+جدول]

شرایط شرکت خودروسازی سایپا در ادامه برنامه‌های توسعه‌یافته‌ی خود یک بخشنامه جدید برای مشتریانی که علاقه‌مند به خرید خودرو هستند ارائه کرده است. با اعلام شرایط پیش‌ فروش سایپا اردیبهشت 1403 متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو نسبت به پیش‌خرید محصول انتخابی اقدام کنند. در شرایط اعلامی برای پیش‌فروش محصولات سایپا در اردیبهشت ماه 1403، متقاضیان می‌توانند به‌جای خودروهایی که قبلاً سفارش داده‌اند، محصولات دیگری را دریافت کنند. این شرایط از اردیبهشت ماه سال 1403 معتبر بوده و برای خریدارانی که ساینا با استاندارد 85‌گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR را سفارش داده‌اند قابل اجراست.


بیشتر بخوانید:


شرایط پیش‌ فروش سایپا اردیبهشت 1403

همچنین، شرکت در تاریخ یازدهم اردیبهشت 1403 پیامک‌های اطلاع‌رسانی مربوط به این بخشنامه را برای متقاضیان ارسال کرده است.

در اقدامی دیگر، سایپا علاوه بر بخش تبدیل تعهدا سامانه یکپارچه، یک بخش دیگر مبنی بر فروش فوق‌العاده همراه با تبدیل تعهد اضافه کرده که در این بخش شرکت از متقاضیان دو مدل کوییک GX-L و کوییک GXR-L درخواست کرده که به جای خودروی سفارش داده شده، خودروی دیگری یعنی کوییک GXR-L با ویژگی‌هایی همچون ترمز ESC و رینگ آلومینیومی را دریافت کنند.

شرایط پیش‌فروش سایپا اردیبهشت 1403

این دو مدل به عنوان گزینه اولیه و البته گران‌تر توسط سایپا معرفی شده است. متقاضیان در صورت انجام عملیات تبدیل تعهد و واریز وجه، خودروهای سفارش داده شده را طی 90 روز کاری دریافت خواهند کرد. قیمت کوییک GXR-L در بازار آزاد در حال حاضر حدود 450 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر