coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

معرفی بهترین هتل های تهران

شهر تهران پایتخت ایران، یکی از شهرهای شلوغی است که جمعیت روزانه آن با جمعیت شبانه آن تفاوت زیادی دارد. علت این موضوع هم این است که افراد زیادی در طول روز از سایر شهرها و اطراف تهران عازم پایتخت می‌‌شوند تا فعالیت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، درمانی، اداری و غیره را در این شهر به سرانجام برسانند. بر همین اساس این شهر هم مانند سایر شهرهای ایران هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های متعدد و متنوعی دارد. از معمولی‌ترین هتل‌ها و مسافرخانه‌ها تا لوکس‌ترین و به روزترین آن‌ها که با تنوع و تفاوت در خدمات، هزینه‌های متفاوتی را از شما اخذ می‌کنند.

بهترین هتل‌ها در شهر تهران

شاید ندانید که در شهر تهران هتل‌های به شدت لوکس و خاصی مانند هتل اسپیناس پالاس وجود دارد که با به‌روزترین و لوکس‌ترین خدمات جذاب هتل‌‌داری، به خوبی از مهمانان و گردشگران مقیم خود پذیرایی و میزبانی می‌کنند. ضمن این‌‌که در کنار چنین هتل لوکسی، هتل‌های معمولی و مسافرخانه‌هایی هم وجود دارند که با خدماتی کمتر، پذیرای گردشگران و مسافرانی هستند که عازم پایتخت می‌شوند. در هر حال این شما هستید که با درنظر گرفتن بودجه نهایی خود، هتل و اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب خواهید کرد. ما در ادامه سه هتل از بهترین هتل‌های تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا در زمان انتخاب، با سردرگمی کم‌تری روبه‌رو باشید.

خرید بلیط هواپیما

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی همان هتل‌ هایت سابق است که از بهترین ۵ ستاره‌ها و لوکس‌ترین هتل‌های تهران به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۵۴ تحت عنوان عضوی جدید از مجموعه هتل‌های بین‌المللی هایت در پایتخت ایران، تهران با ۲۶ طبقه و ۴۷۵ سوئیت و واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز کرد. هتل پارسیان آزادی تهران در بزرگراه شهید چمران و در تقاطع اوین قرار دارد و بعد از انقلاب اسلامی نام آن به هتل آزادی تغییر پیدا کرد. در حال حاضر هم عضوی از گروه هتل‌های پارسیان است. هتل پارسیان آزادی در سال ۱۳۸۶ و بعد از ۳۰ سال از تاریخ افتتاح اولیه خود، به‌طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر به عنوان اولین هتل مجهز در بهترین و کامل‌ترین حالت خود به مسافران خدمت رسانی می‌کند.

استفاده از واژه هتل سبز برای این هتل نشان دهنده این است که کاملا با استانداردهای محیط زیستی مطابقت دارد. این هتل ۵ ستاره بسیاری از پروسه‌های نادرست جاری در مصرف منابع انرژی را جایگزین استفاده از منابع تجدیدپذیر کرده و در حال حاضر سعی در بهبود مصرف بهینه انرژی دارد. این هتل به‌لحاظ موقعیت مکانی دسترسی آسان و اولیه‌ای به جاذبه‌های شهر تهران مانند سالن همایش میلاد، سالن خلیج فارس، مجموعه ورزشی انقلاب، پارک ژوراسیک، سینما گالری ملت، بوستان ملت و غیره دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه مهرآباد ۱۶ کیلومتر، تا ترمینال غرب تهران ۱۷ کیلومتر، تا ترمینال جنوب ۱۴ کیلومتر، تا ترمینال شرق ۲۷ کیلومتر، تا ترمینال بیهقی ۱۳ کیلومتر و تا راه آهن شهر تهران 20 کیلومتر است.

هتل استقلال

هتل استقلال

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره شهر تهران، هتل پارسیان استقلال است که نام قدیم آن رویال هیلتون بوده و در سال ۱۳۴۱ به عنوان شعبه تهران هتل هیلتون از مجموعه بین‌المللی هتل‌های هیلتون فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. بعد از انقلاب اسلامی نام آن به هتل استقلال تغییر پیدا کرد و درست در دهه ۷۰ بود که به گروه هتل‌های پارسیان ملحق شد. هتل پارسیان استقلال شهر تهران از دو بال غربی و شرقی تشکیل شده است. بال غربی این هتل در سال ۱۳۴۱ و در ۱۵ طبقه افتتاح و فعال شد. بال شرقی آن هم ۱۰ سال بعد از بال غربی یعنی در سال ۱۳۵۱ به بهره‌برداری رسید. بال شرقی تا به حال چند بار مورد بازسازی قرار گرفته و به همین دلیل نسبت به بال غربی نوسازتر و به‌روزتر است و امکانات جدیدتری دارد. امکانات این هتل دقیقاً در سطح استانداردهای بین‌المللی و جهانی است.

همچنین هتل استقلال تهران به لحاظ جغرافیایی در بزرگراه چمران، خیابان ولیعصر و در چهارراه پارک وی قرار گرفته و دسترسی راحتی به اماکن گردشگری و مهم شهر تهران مانند نمایشگاه بین‌المللی، مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، بوستان ملت، مجموعه ورزشی انقلاب، سالن همایش برج میلاد و غیره دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه مهرآباد ۱۸ کیلومتر، تا ترمینال شرق ۲۳ کیلومتر، تا ترمینال غرب ۱۶ کیلومتر، تا ترمینال جنوب ۱۴ کیلومتر، تا ترمینال بیهقی تهران ۸ کیلومتر و تا راه آهن شهر تهران تنها ۱۹ کیلومتر است.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس

سومین هتلی که قصد داریم در دسته بهترین هتل‌های تهران به شما معرفی کنیم، هتل اسپیناس پالاس است. این هتل در سال ۱۳۹۴ در یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین محلات شهر تهران یعنی سعادت آباد فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل ۵ ستاره ترکیبی از معماری مدرن جهان و معماری اصیل و معاصر ایران است که در یک ساختمان ۲۱ طبقه با ۴۰۰ اتاق مدرن و ۲۱ سوئیت مجهز در حال میزبانی از گردشگران و مسافران است. تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل بسیار زیاد است و این هتل در دسته گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های کشور قرار دارد چون با بالاترین کیفیت خدمات و متنوع‌ترین امکانات در خدمت گردشگران داخلی و خارجی است. هتل اسپیناس پالاس به دلیل قرار گرفتن در خیابان سعادت آباد، دسترسی اولیه‌ای به مراکز خریدی مانند میلاد نور، ایران زمین، لیدوما و همچنین بهترین رستوران‌ها و مراکز تفریحی پایتخت دارد. ضمن این‌‌که ایستگاه‌های تاکسی، مترو و اتوبوس هم با این هتل فاصله چندانی نداشته و نقل و انتقال مسافران به نواحی مختلف شهر تهران به راحتی و به سرعت انجام می‌شود.

تهران، مجموعه‌ای از بهترین‌ها

حالا که قرار است عازم تهران شوید، در اولین گام بهتر است از مجموعه‌های گردشگری بزرگ و حرفه‌ای مانند اسنپ تریپ کمک بگیرید. مجموعه‌های گردشگری خوشنام و بزرگی مانند اسنپ تریپ در کنار ارائه بهترین پیشنهادات برای سفرهای داخلی و خارجی، به شما کمک می‌کنند که با هر بودجه‌ای که دارید بهترین سفر را برای خود رقم بزنید. ضمن این‌‌که تمامی اطلاعات لازم برای رزرو هتل، تور یا بلیط هواپیما را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به راحتی و به سرعت پروسه شروع سفر خود را انجام دهید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر