coinex
otetmarket
propification.com

اولین تصاویر گوشی های جدید ویوو vivo X100 Ultra و X100s منتشر شد

ویوو X100 Pro در نوامبر سال گذشته با تجربه تصویر‌برداری بی‌نظیری که ارائه داد همه را مجذوب خود کرد. اکنون این شرکت چینی اعلام کرد که بر روی دو نوع X100 دیگر کار می‌کند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد.

تصویری که به تازگی از گوشی های جدید ویوو در ویبو منتشر شد مورد استقبال کاربران قرار گرفت. درتصاویر منتشر شده، ویوو X100 Ultra با دوربین پریسکوپ، لوگوی زایس با پوشش T* برای لنزها و برخی نوشته‌های روی لبه آن دیده شد که نشان‌دهنده یک دوربین زاویه باز معادل 14 میلی‌متر و یک دوربین تله‌فوتو معادل 85 میلی‌متر است. انتظار می‌رود این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود.


بیشتر بخوانید:


اولین تصاویر گوشی های جدید ویوو vivo X100 Ultra و X100s

در واقع اصلی‌ترین تفاوت نسل قبلی با دو دستگاه جدید در چیپست آنهاست. بر اساس گفته‌های مدیر ویوو انتظار داریم Dimensity 9300+ با هسته اصلی کمی قدرتمندتر 3.4 گیگاهرتز، به جای 3.25 گیگاهرتز را در گوشی‌های جدید ویوو شاهد باشیم.

اولین تصاویر گوشی های جدید ویوو vivo X100 Ultra و X100s منتشر شد

بر اساس تیزرهایی که در شبکه‌های اجتماعی چینی دست به دست می‌شود یک ویوو Ultra و همچنین یک vivo X100s در راه هستند. نسخه اولترا با دوربین‌های سه گانه و 100 اس با همان طراحی وانیلی پرو ظاهر خواهند شد. احتمالا با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده رونمایی آنها نزدیک است فقط امیدواریم ویوو گوشی‌های جدیدش را به چین محدود نکند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی های جدید ویوو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر