coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی جدید واتساپ برنامه‌ریزی در گروه‌ها را آسان می‌کند

واتساپ دوباره به کمک شما می‌آید. این برنامه طی چند وقت اخیر با قابلیت‌هایی که اضافه کرده توانسته مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. ویژگی جدید واتساپ کارهای گروهی را برای شما آسان‌تر می‌کند.اگر قصد دارید برنامه‌ای تدارک ببینید یا تصمیم به برگزاری رویدادی گرفته‌اید ویژگی جدید واتساپ به کارتان می‌آید. در واقع شما می‌توانید در یک گروه واتساپی تمام برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده و به دوستانتان اطلاع دهید.


بیشتر بخوانید:


افرادی که در قصد شرکت در مراسم شما را دارند می‌توانند در همان گروه اعلام کرده تا سایرین هم مطلع بشوند. در نهایت تمامی این پیام ها خلاصه شده تا ادمین‌ها از جریان گفتگو آگاه شوند. البته مثل همیشه این قابلیت برای آسودگی خیال شما بی صدا هم می‌شود.

ویژگی جدید واتساپ برنامه‌ریزی در گروه‌ها را آسان می‌کند

در نهایت با نزدیک شدن به زمان برگزاری مورد نظر واتساپ به شما یادآوری می‌کند. البته این قابلیت فعلا در بخش Communities محدود است اما انتظار می‌رود به زودی به همه گروه ها افزوده شود. واتساپ که یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 است، وعده داده که برای گروه‌ها بروزرسانی‌های بیشتری ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ویژگی جدید واتس اپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر