coinex
راهنمای خرید تکراتو

با بروزرسانی One UI 6.1 گلکسی S21 هم هوش مصنوعی‌دار شد

امروز یک روز بزرگ برای آخرین پوسته اندرویدی سامسونگ محسوب می‌شود. چرا که تا زمان گزارش این خبر بیش از 9 میلیون دستگاه با بروزرسانی One UI 6.1 آپدیت شده‌‌اند. امروز سامسونگ بارانی از به‌روزرسانی‌های One UI 6.1 را آغاز کرد و نسخه جدید این پوسته هم‌اکنون در حال ارائه به خانواده گلکسی S22، سری S21، گلکسی Z Flip4، گلکسی Z Flip3، گلکسی Z Fold4 و گلکسی Z Fold3 است.


بیشتر بخوانید:


با بروزرسانی One UI 6.1 ، سری گلکسی S22 و S21، Fold4، Fold3، Flip4، Flip3 به گلکسی AI مجهز می‌شوند

معمولا سامسونگ بروزرسانی‌هایش را ابتدا در کره‌جنوبی ارائه می‌کند؛ اما طولی نمی‌کشد که به زودی در سراسر جهان اشائه پیدا می‌کند. پس اگر صاحب یکی از مدل دستگاه‌های ذکر شده در بالا هستید، به زودی یکی از جذاب‌ترین بروزرسانی‌ها را دریافتت خواهید کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت که فقط سری گلکسی S22، فولد 4 و فلیپ 4 ویژگی‌های Galaxy AI را که در ژانویه با خانواده گلکسی S24  که یکی از بهترین گوشی های 2024 است، معرفی شده بود، دریافت کنند، اکنون به نظر می‌رسد حتی مدل‌های گلکسی S21، Flip3 و Fold3 نیز حداقل یک زیرمجموعه از آن‌ها را دریافت می‌کنند. چه چیزی از این بهتر!

در تبلیغات آمده که سری گلکسی S21 با این بروزرسانی از Circle to Search پشتیبانی می‌کند؛ اما به نظر کاربران این ویژگی به اندازه‌ی دریافت بسته Galaxy AI جذاب نیست که روی آن مانور تبلیغاتی شده است. گلکسی فلیپ 3 هم در موقعیتی مشابه با گلکسی S21 دارد و تقریبا با همان ویژگی‌ها آپدیت خواهد شد.

اما ماجرا درباره‌ی فولد 3 متفاوت است، این دستگاه علاوه بر ویژگی‌ که گفته شد، از تصاویر پس‌زمینه هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، خلاصه‌سازی صفحات و یادداشت‌ها، قالب‌های خودکار در یادداشت‌های سامسونگ، ترجمه زنده زبان، پیشنهادات ویرایش تصویر، ویرایش پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی، حالت مترجم و تراکنش صوتی در ضبط صوتی نیز بهره می‌برد.

ناگفته نماند که سری گلکسی S22، Fold4 و Flip4 که همگی جزء  بهترین گوشی های سامسونگ 2023 هستند، تمام ویژگی‌های Galaxy AI را دریافت می‌کنند

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر