coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فوق العاده هایما 7X با موعد تحویل 90 روزه [+ شرایط و قیمت]

ایران خودرو در جدیدترین بخشنامه فروش محصولات مونتاژی خود خبر از طرح فروش فوق العاده هایما 7X داده است که با موعد تحویل 90 روزه به دست مشتریان می‌رسد.

فراخوان مرحله 57 سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ویژه متقاضیان عادی این سامانه و برای خودرو مونتاژی هایما 7X صادر شد. در این فراخوان که به طرح فروش فوق العاده هایما 7X اشاره کرده است، این خودرو مونتاژی با قیمت قطعی و مصوب کارخانه و با موعد تحویل سه ماهه به دست متقاضیان خواهد رسید.

اگر از طرفداران هایما 7X باشید حتماً می‌دانید که این خودرو از دیگر محصولات ایران خودرو به ویژه محصولات مونتاژی یا همان خانواده خودروهای هایما متمایز است. این خودرو در حقیقت یک نوع ون جذاب 7 نفره است که ایران خودرو برای آن کم نگذاشته است.

اما در این بین یک نکته وجود دارد که مربوط می‌شود به افزایش قیمت هایما 7X که ایران خودرو منکر آن شد و گفت که افزایش قیمتی صورت نپذیرفته و هرچه هست مربوط به گواهی اسقاط خودرو می‌شود. اما به هر صورت افزایش قیمت خودرو مونتاژی ایران خودرو را حتی در این بخشنامه فروش نیر مشاهده می‌کنیم.

نکته دوم هم به افزایش قیمت خانواده هایما برمی‌گردد که بازهم ایران خودرو نمی‌خواهد گردن بگیرد. حتی چند روز پیش هم قیمت جدید هایما S7 را منتشر کردیم که در آن افزایش قیمت به خوبی قابل مشاهده بود. در ادامه مطلب با شرایط فروش هایما 7X و قیمت این خودرو مونتاژی همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید: آغاز فروش 5 خودرو در سامانه یکپارچه [+ جزئیات]

فراخوان طرح فروش فوق العاده هایما 7X صادر شد

پیرو فراخوان مرحله 57 سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، تمامی متقاضیان عادی که در سامانه یکپارچه خودرو هایما 7X را انتخاب کرده و برای ایشان از سمت ایران خودرو، پیامک واریز وجه که به منزله تکمیل مراحل ثبت‌نام است، ارسال شده، می‌بایست از روز یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 تا پنچشنبه 27 اردیبهشت ماه جاری نسبت به انجام مراحل خواسته شده اقدام نمایند.

متقاضیان برای واریز وجه می‌بایست به سایت فروش ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند. همانطور که بالا گفته شد، این خودرو پس از واریز وجه و تکمیل مراحل ثبت‌نام با موعد تحویل 90 روزه به دست خریداران می‌رسد. ضمناً بهتر است بدانید که قیمت هایما 7X در این طرح فروش 1 میلیارد و 546 میلیون و 975 هزار تومان در نظر گرفته شده است. جزئیات طرح فروش هایما 7X در بخشنامه زیر آمده است:

فراخوان طرح فروش فوق العاده هایما 7X صادر شد

بیشتر بخوانید:

آیا شما از حریداران این خودرو جذاب از ایران خودرو هستید؟ لطفاً دلیل انتخاب این خودرو را بیان کرده و بگویید که از قیمت جدید آن راضی هستید یا خیر. همچنین شما می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر