coinex
راهنمای خرید تکراتو

مبلغ وام کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال تعیین شد [+ لینک ثبت نام]

به‌موجب آیین‌نامه جدید حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد حوزه دیجیتال ، تسهیلات مالی به ارزش حداقل 200 میلیون تومان و حداکثر 500 میلیون تومان با نرخ سود 15/33 درصد و مهلت بازپرداخت 6 ماهه به کسب و کارهای فعال در این حوزه ارائه خواهد شد. این تسهیلات برای کسب و کارهایی که بر روی سکوهای مشمول آیین‌نامه فعالیت می‌کنند، شامل فروش کالا یا خدمات و یا انجام فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.این آیین‌نامه که در 14 ماده و 30 نوع حمایت مختلف از سکوها و کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال تصویب شده است، توسط معاون اول رئیس جمهور در دولت منتخب ابلاغ گردید.

در این آیین‌نامه، وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت اقتصاد، وزارت صمت، وزارت ارتباطات، وزارت ارشاد اسلامی، سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی، صدا و سیما، صندوق‌های نوآوری و شکوفایی و امید، مشخص و مسئولیت پیگیری و نظارت آن را بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گذاشته است.


بیشتر بخوانید:


مبلغ وام کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال

برای پیگیری تکالیف دستگاه‌های اجرایی، کارگروهی تحت عنوان “پیگیری تکالیف دستگاه‌های اجرایی” با حضور نمایندگان رسمی دستگاه‌های ذیربط در وزارت ارتباطات تشکیل شده و جلسات هفتگی برای هماهنگی و پیگیری برگزار می‌شود.

به منظور برقراری ارتباط با کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و اطلاع‌رسانی از آخرین مصوبات، پایگاه و مرکز تماس 1649 راه‌اندازی شده است. علاوه بر این، این پایگاه و مرکز از ثبت شکایات، پیگیری سکوها و دستگاه‌های مشمول و ارائه تسهیلات نیز بهره‌مند خواهد بود.

سازمان فناوری اطلاعات ایران به نمایندگی از وزارت ارتباطات، طبق آیین‌نامه مذکور، به کسب و کارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور تسهیلات ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر