coinex
راهنمای خرید تکراتو

بالاخره از گوشی هوشمند پیکسل 8a گوگل مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی شد

بالاخره گوگل از گوشی هوشمند پیکسل 8a رونمایی کرد. تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر شده و تقریبا نکته‌ای نیست که از آن آگاه نباشیم. با اینحال به مناسبت رونمایی از محصول جدید گوگل که به نوعی رقیب گلکسی A55 هم محسوب می‌شود مروری بر قابلیت‌های آن می‌کنیم.گوشی هوشمند پیکسل 8a که با تمرکز بر هوش مصنوعی معرفی شده، به تراشه‌ای قدرتمند با صفحه نمایشی که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند مجهز شده و درواقع قدرتمندترین میان‌رده‌ی تولیدی گوگل به شمار می‌آید. پیکسل 8a از تراشه‌ی تنسور G3 استفاده می‌کند و به مدت هفت سال نیز پشتیبانی نرم‌افزاری خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی هوشمند پیکسل 8a گوگل

طراحی پیکسل 8a آنچنان تغییر نکرده و با آن لبه‌ها و گوشی‌های گرد و نمایشگر 6.1 اینچی آشنا به نظر می‌آید. نمایشگر نیز به نسبت نسل قبلی بهبود یافته و توانایی رسیدن به حداکثر روشنایی 2000 نیت را دارد.

به سراغ هوش مصنوعی گوگل پیکسل 8a میرویم که نقشی حیاتی در این دستگاه دارد. چراکه ویژگی‌های عکاسی و فیلمبرداری آن مانند Magic Editor و Magic Eraser  مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. بعلاوه اینکه این گوشی که احتمالا بتوان آن را در دسته‌بندی بهترین گوشی های 2024 قرار داد، می‌تواند مدل‌های زبانی مانند جمینای نانو را به صورت محلی اجرا کند.

بالاخره از گوشی هوشمند پیکسل 8a گوگل مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی شد

دوربین پیکسل 8a همان دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین دارای گواهی IP67 و باتری 4492 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi 1.3 تا حداکثر 7/5 وات است.

قیمت فروش پیکسل 8a به مانند نسل قبلی از 499 دلار شروع می‌شود که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد علاوه بر رقابت در زمینه‌های تکنولوژیک در زمینه قیمتی نیز با گوشی‌های مانند گلکسی A55 رقابت کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر