coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش فوق العاده هایما S7 و S5 با موعد تحویل 3ماهه [+ قیمت هایما]

شرایط فروش فوق العاده هایما S7 و S5 با موعد تحویل 90 روزه اعلام شد. تعداد خودروهای در نظر گرفته در این طرح بسیار محدود است و متقاضیان باید یک خودرو را انتخاب کنند.

ایران خودرو، شرایط فروش فوق العاده هایما S7 و S5 را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی اعلام کرد. در این طرح خودروهای در نظر گرفته شده محدود بوده و متقاضیان می‌بایست ظرف حدامثر 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه خودرو اقدام کنند.

مشمولین این طرح افراد عادی هستند که از طریق سامانه یکپارچه درخواست خرید خودروهای مونتاژی ایران خودرو را ثبت کرده، اما واریز وجه و تکمیل مراحل ثبت‌نام از درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو انجام می‌شود. جزئیات طرح فروش هایما S5 و هایما S7 را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: فروش نقدی ریسپکت 2 با ظرفیت محدود ویژه طرح جوانی جمعیت [+ جزئیات و قیمت]

شرایط فروش فوق العاده هایما S7 و S5

شرایط انتخاب و واریز وجه دو خودرو مونتاژی پرفروش ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه کهه در اولویت بهار 1403 قرار گرفته بودند، اعلام شد. این متقاضیان تنها 10 روز فرصت دارند که با مراجعه به وب‌سایت فروش ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/  مراحل ثبت‌نام و وارزی وجه را انجام دهند.

لازم به ذکر است که متقاضیان پس از دریافت پیامک از سمت ایران خودرو باید به سایت مراجعه کنند و اگر از طُرُق دیگر برای واریز وجه استفاده کنند، تمامی مسئولیت این اشتباه فقط به عهده خود اوست.

اولویت

شرح خودرو قیمت موعد تحویل

بهار ۱۴۰۳

هایما S7 ۱/۰۸۳/۵۳۱/۰۰۰

3 ماهه

بهار ۱۴۰۳ هایما S5 ۱/۰۵۳/۵۳۷/۶۰۰ 3 ماهه

مشخصات فنی و آپشن های هایما S5

ایران خودرو در نسخه هایما S5 مشخصات و ویژگی‌هایی مناسبی را درنظر گرفته است. مشخصات و آپشن‌های این شاسی‌بلند در کاتالوگ رسمی این خودرو قابل مشاهده است:

شرایط فروش فوق العاده هایما S7 و S5

مشخصات فنی و آپشن های هایما S7

هایما S7 نسخه بزرگ‌تر و پر‌آپشن‌تر و همچنین به‌روزتر هایما S5 است. این خودرو در بازار ایران فروش خوبی را تجربه کرده است و متقاضیان بسیاری دارد. مشخصات فنی هایما S7 و آپشن‌های این خودرو در کاتالوگ زیر آمده است:

شرایط فروش فوق العاده هایما S7 و S5

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکراتو درخصوص طرح فروش خودروهای مونتاژی ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر