coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر نفت: استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین 46 درصد افزایش یافته است

وزیر نفت امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد: «میزان استفاده از کارت سوخت شخصی از 30 درصد سال گذشته به بیش از 76 درصد در سال جاری افزایش یافت.»جواد اوجی وزیر نفت امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: «بیش از 1200 شرکت توانمند داخلی و 250 شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز حضور خواهند داشت. از توان صنعت‌گران، پیمانکاران، مشاوران و فعالان صنعت نفت و گاز داخلی‌مان استفاده کرده و به این کار ادامه خواهیم داد. وزارت نفت دولتِ مردمی نشان داد معطل شرکت‌های خارجی یا برجام نمانده است. امروز بیش از 300 پروژه جدید و نیمه کاره به ارزش 120 میلیارد دلار را به کمک این عزیزان در دست انجام داریم.افزایش 60 درصدی تولید نفت، افزایش 50 میلیون مترمکعبی تولید گاز و تولید بیش از 10 میلیون تن محصولات پتروشیمی و فرآینده‌های نفتی از نشانه‌های موفقیت وزارت نفت دولت رییسی است.»

بیشتر بخوانید:وزارت ارشاد: تبلیغات بر روی پلتفرم‌های خارجی ممنوع است

وی در ادامه افزود: «موفقیت وزارت نفت متکی بر ظرفیت و توانمندی‌های داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان بود. این نوید را می‌دهیم که با اتکا به ظرفیت نفت و گاز داخلی رشد 20 درصدی سال 1402 را در سالجاری افزایش دهیم. تولید نفت نیز به بیش از 5.5 میلیون بشکه در روز افزایش یافته و همچنین تولید گاز را به یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعب در روز افزایش خواهیم داد.»

اوجی می‌گوید: «در ابتدای دولت با 150 شرکت دانش‌بنیان طرف قرارداد بودیم که این عدد در سالجاری به 676 شرکت دانش‌بنیان افزایش یافت و حدود 1000 قرارداد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت‌ها منعقد کرده‌ایم.»

وزیر نفت به صدور کارت سوخت های هوشمند اشاره کرد و گفت: «طبق قانون بودجه وزارت نفت موظف است عملیات سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها تا سقف 95 درصد را از طریق کارت سوخت خودروهای شخصی انجام دهد. ما نیز به تدریج در حال پیاده کردن این وظیفه قانونی هستیم. 19 میلیون کارت سوخت هوشمند شخصی در اختیار مردم است که البته اندکی از مردم کارت‌شان گم شده یا هنوز موفق به دریافت کارت خود نشده‌اند.»

اوجی در پایان در خصوص افزایش استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ های بنزین گفت: «تا سال گذشته حدود 30 درصد مردم از کارت سوخت خود برای سوخت‌گیری استفاده می‌کردند که این عدد در سالجاری به 76 درصد افزایش یافته است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کارت سوخت شخصی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر