coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 اولین به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت کردند

هفته گذشته سامسونگ به طور ناگهانی اعلام کرد که قصد دارد به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای گوشی‌های پرچمدار گلکسی زد و اس که سال 2022 عرضه شده‌اند، منتشر کند. اکنون مشخص شده که غول فناوری کره‌ای به‌روزرسانی جدیدش را برای برخی از دستگاه‌ها منتشر کرده است.طبق گزارش ها گلکسی زد فولد 4 و زدفیلیپ 4 اولین گوشی‌هایی در کره هستند که به‌روزرسانی One UI 6.1 را در ماه می دریافت کرده‌اند. سامسونگ در توضیح این آپدیت فقط عنوان کرده که قابلیت‌های نرم‌افزاری را بهبود می‌بخشد و توضیح دیگری ارائه نداده. کسانی که پیش‌تر این به روزرسانی را نصب کرده و با مشکل مواجه شده‌اند برای رفع آن باید به‌روز رسانی جدید را نصب کنند.

دارندگان Fold 4 و Flip 4 می‌توانند با باز کردن برنامه تنظیمات روی تلفن خود، رفتن به منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار و انتخاب دانلود و نصب، آخرین به‌روزرسانی‌های ورزشی شماره‌های ساخت F936NKSU2FXE3 و F721NKSU2FXE3 را بررسی کنند.

اگر تاکنون این به‌روزرسانی را نصب نکرده‌اید مراحل بالا را کامل انجام داده تا مطمئن شوید چیزی را از دست نداده اید. دارندگان Galaxy S22 با مشکلات بوت و باز کردن قفل One UI 6.1 مواجه شدند که منجر به حذف به‌روزرسانی شد، بنابراین بهتر است هنگام نصب احتیاط کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره به‌روزرسانی One UI 6.1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر