coinex
راهنمای خرید تکراتو

موتو جی استایلوس فایوجی (Moto G Stylus 5G) با قلم استایلوس و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

شرکت موتورولا از گوشی جدید خود با نام موتو جی استایلوس فایوجی در ایالات متحده رونمایی کرد. این گوشی درست مانند گوشی‌های سامسونگ از یک قلم برخوردار است.

موتورولا از گوشی Moto G Stylus 5G (2024) رونمایی کرد. این گوشی میان‌رده به عنوان آخرین مدل از سری G موتورولا در ایالات متحده موجود شده است. این دستگاه از طراحی ارگونومیک با روکش چرم گیاهی و یک قلم داخلی برای یادداشت‌برداری و ویرایش عکس‌ها برخوردار است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتو جی استایلوس فایوجی (Moto G Stylus 5G)

موتو G Stylus 5G (2024) دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی POLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتزی است. این پنل حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه می‌دهد و در پایین آن یک درگاه برای قلم استایلوس تعبیه شده است.

موتو جی استایلوس فایوجی

برای تصویربرداری، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) و دیافراگم f/1.8 به همراه یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه (عملکرد دوگانه به عنوان دوربین ماکرو) و دیافراگم f/2.2 در پنل پشت و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 در پنل جلو قرار گرفته است. دوربین پشت از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت FHD و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه (۱۲۰ فریم بر ثانیه برای اسلوموشن) و دوربین جلو نیز از حالت ضبط دوگانه (مناسب برای ولاگ) پشتیبانی می‌کند.

در بخش سخت افزار موتو G Stylus از تراشه فایوجی اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. شایان ذکر است که فضای ذخیره‌سازی این گوشی، از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی، تا 2 ترابایت افزایش می‌یابد. منبع تغذیه نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 30 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات موتو G Stylus 5G می‌توان به بلندگوی استریو دالبی اتموس، پورت USB 2.0 تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلوتوث 5.1، وای‌فای دو بانده، ابعاد 162.56 در 74.752 در 8.295 میلی‌متر، وزن 190 گرم و سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

قیمت موتو جی استایلوس فایوجی

موتو G Stylus 5G (2024) با قیمت 399.99 دلار در دو رنگ کاراملی و قرمز به بازار عرضه می‌شود. این گوشی از تاریخ 30 می در خرده‌فروشی‌های بزرگ مانند Best Buy و Amazon.com در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید موتورولا یعنی موتو جی استایلوس فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دوست دارم داشته باشمش. اما هم ایران نیست و هم اگه بیاد تولید آمریکا نمیاد و هم وسعم نمیرسه بخرمش. پس مثل همیشه فقط آرزو می کنم بدون هیچ نتیجه

    پاسخ