coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید برای سری گلکسی اس 24 سامسونگ در راه است

سامسونگ برای افرادی که از گوشی سری گلکسی اس 24 استفاده می‌کنند خبرهای خوبی دارد. این تولیدکننده اعلام کرده که بروزرسانی جدیدی برای گوشی‌های Galaxy S24 ،S24 Plus و S24 Ultra آماده کرده که در ماه می عرضه آن را از ایالات متحده و اروپا آغاز می‌کند.سامسونگ همیشه در ارائه بروزرسانی‌های ماهانه از گوگل جلوتر بوده؛ شاید این بروزرسانی کمی زمان برده باشد اما به هر حال آماده باشید چون احتمالا در چند روز آینده به دستتان می‌رسد.


بیشتر بخوانید:


بروزرسانی می 2024 سری گلکسی اس 24 حدودا 519 مگابایت حجم دارد. به نظر می‌رسد وصله امنیتی چیز جدیدی با خود به همراه ندارد و فقط برخی از باگ های موجود را از بین می‌برد. سامسونگ در وبلاگ رسمی خود SamMobile جزئیات بیشتری را ارائه نکرده است.

همانطور که در بولتن امنیتی سامسونگ ذکر شد، بروزرسانی امنیتی می 2024، 45 آسیب‌پذیری امنیتی را در دستگاه‌های گلکسی برطرف می‌کند. نکته جالب اینجاست که نسخه اروپایی کمی سبک‌تر از نسخه آمریکایی به نظر می‌رسد. SamMobile گزارش داد که وزن این بروزرسانی برای گلکسی S24 و Galaxy S24 Plus در اروپا نزدیک به 300 مگابایت و برای Galaxy S24 Ultra کمی بیش از 400 مگابایت است. باید ببینیم سامسونگ چه چیزی را برای این منطقه کنار گذاشته است.

برای دریافت این بروزرسانی کافیست به بخش تنظیمات رفته، Software Update را انتخاب کرده، پس از دانلود، نصب را بزنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری گلکسی اس 24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر