coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه موتورولا X50 اولترا مشخص شد

موتورولا تاریخ جدیدی برای معرفی گوشی هوشمند خود در چین در نظر گرفته است. براساس اعلام رسمی این شرکت گوشی جدید موتورولا X50 اولترا پنجشنبه 16 می رونمایی خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که موتورولا در ویبو منتشر کرده، قابلیت های گوشی هوشمند جدید بسیار بر هوش مصنوعی متمرکز است. در رویداد موتورولا که برای 16 می برنامه‌ریزی شده احتمالا چندین لپ تاپ جدید که آنها نیز از هوش مصنوعی بهره می‌برند، رونمایی می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه موتورولا X50 اولترا

موتورولا X50 Ultra احتمالا نام محلی Edge 50 Ultra باشد؛ در این صورت پنل چوبی پشتی آن میزبان لنز دوربین بیضی شکل برای دوربین تله فتو پریسکوپ خواهد بود. البته موتورولا همیشه برای گوشی‌های که قرار است در چین عرضه شود، تفاوت‌هایی قائل است.

دیگر گوشی‌هایی که با این ترکیب عرضه شدند عبارتند از Moto X40 و Edge 40 Pro که البته لنزهای متفاوتی با سنسورهای دوربین مشابه دارند. به طور مثال Edge 30 Ultra با شارژ بی‌سیم معکوس عرضه شد که در Moto X30 Pro غیرفعال شد؛ در حالی که Edge X30 با دوربین زیر نمایشگر عرضه شد که در Edge 30 Pro حذف شده بود.

تاریخ عرضه موتورولا X50 اولترا

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتورولا X50 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر