coinex
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا اج 50 پرو (Moto Edge 50 Pro) معرفی شد؛ یک گوشی دوربین محور با هوش مصنوعی

موتورولا اج 50 پرو رسما در بازار هند معرفی شد. این یک گوشی میان رده با قیمت مناسب اما دوربین قدرتمند مجهز به هوش مصنوعی است.

شرکت موتورولا از گوشی جدید خود با نام Edge 50 Pro در هند رونمایی کرد. این دستگاه یک گوشی میان‌رده با مشخصات و ویژگی‌های توانمندی است که اغلب در دستگاه‌های گران‌قیمت‌ پرچم‌دار دیده می‌شوند. در ادامه به بررسی کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت موتو اج 50 پرو می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتورولا اج 50 پرو

موتو Edge 50 پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی POLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (1.5K) و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 2000 نیت را ارائه می‌دهد و از فناوری HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند.

موتورولا اج 50 پرو

این گوشی در بخش سخت افزار به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام مجهز شده و از حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. وظیفه تامین انرژی بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که این کار را از طریق شارژ سریع سیمی 125 واتی (TurboPower) و شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی انجام می‌دهد.

بخش اصلی و قابل توجه موتو Edge 50 Pro سیستم دوربین است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.4، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با سنسور ماکرو و عمق‌سنج تشکیل شده است. طبق ادعای موتورولا، سیستم دوربین با هوش مصنوعی تا حد زیادی بهبود یافته و در مواردی مانند محدوده دینامیکی، میزان نویز، وضوح تصویر و حذف لرزش پیشرفت داشته است.

موتورولا اج 50 پرو

از دیگر مشخصات برجسته این دستگاه می‌توان به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای، بلندگوهای استریو دوگانه با فناوری دالبی اتموس، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دیافراگم f/1.9، سیستم عامل اندروید 14، تضمین به‌روزرسانی تا اندروید 17 و طراحی چرم گیاهی سیلیکونی اشاره کرد.

گوشی جدید موتورولا با برچسب قیمت 31999 روپیه در هند به فروش می‌رسد. البته این قیمت برای نسخه پایه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که فقط از شارژ سریع سیمی 68 واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه 125 واتی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی حدودا 35999 روپیه قیمت دارد.

فروش اولیه این محصول از تاریخ 9 آوریل 2024 در وب‌سایت Flipkart آغاز خواهد شد. این گوشی در چندین رنگ جذاب و دیدنی مانند مشکی، آبی و نقره‌ای موجود خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه به زودی در بازارهای دیگر مانند بازار اروپا نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتورولا اج 50 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر