coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تبلیغات فروش رتبه واردات خودرو به قیمت 500 میلیون تومان

این بار کار فراتر از خرید و فروش حواله‌های خودرو و فروش کدملی برای واردات خودرو است. در تبلیغات آنلاین فروش رتبه واردات خودرو هم دیده می‌شود.

اگر سری به فضای مجازی و پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین بزنید با تبلیغات فروش رتبه واردات خودرو مواجه می‌شوید. بدین وسیله برخی از افراد سودجو سعی دارند با فروش رتبه خودرو وارداتی خود سودی کلان به جیب بزنند.

پیش‌تر بارها از فروش کدملی برای واردات خودرو، خرید و فروش حواله‌های انواع خودرو به خصوص خودروهای وارداتی و بازارهای دیگر و عجیب و غریب خودرویی در ایران گفته‌ایم. به نظر می‌رسد که روند واردت خودرو بدین شکل فقط به کسب سود توسط برخی افراد می‌انجامد و نفعی برای خریداران خودرو و حتی شرکت‌های واردکننده ندارد.

بیشتر بخوانید: مدیر سامانه یکپارچه: خودرو های وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد

تبلیغات فروش رتبه واردات خودرو به قیمت 500 میلیون تومان

رتبه‌بندی به خودروهای وارداتی هم رسیده و برخی از دارندگان رتبه‌های این خودروها قصد دارند با فروش رتبه خود سودی به جیب بزنند. قیمت این رتبه‌ها در برخی موارد به نزدیک 600 میلیون تومان هم رسیده است. خودروهای واردتی نه تنها تأثیری بر روی قیمت خودرو در بازار ایران نذاشته، بلکه بازارهای عحیب و غریب و پرسودی برای دلالان و سودجویان ایجاد کرده است.

در پایین دو نمونه از فروش حرتبه خودرو در پلتفرم آگهی آنلاین منتشر شده است که بهتر است خودتان تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تولد بازارهای عجیب و غریب در بازار خودرو و خرید و فروش‌های این‌چنینی چیست؟ به نظر شما چرا دولت در بازار خودرو هیج نظارتی ندارد؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر