coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM [+ جزئیات و قیمت]

مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM را با مدت بازپرداخت متغیر از 12 تا 60 ماهه و موعد تحویل 45 روزه اعلام کرد.

شرکت مدیران خودرو چند روز پیش شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس را اعلام و 6 خودرو از این برند مونتاژی را برای فروش عرضه کرد. حال این شرکت به سراغ دیگر برند مونتاژی خود رفته و قصد دارد 4 خودرو را به فروش برساند. در این طرح فروش، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM اعلام شده که در طرح فروش نقدی مدیران خودرو ، متقاضی می‌بایست کل بهای خودرو را به حساب فروشنده واریز تا در لیست تحویل‌ نهایی قرار گیرند اما در طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه خودروهای ام وی ام ، فرد متقاضی ابتدا مبلغی را به عنوان علی‌الحساب واریز و پس از انتخاب مدت زمان بازپرداخت خودرو در لیست خریداران نهایی قرار خواهد گرفت.

راهنمای خرید تکراتو

ثبت نام طرح فروش محصولات ام وی ام مانند دیگر طرح‌های فروش سایر خودروسازان، اینترنتی نیست و فرد متقاضی باید حتماً به یکی از نمایندگان مجاز مدیران خودرو در شهر خود مراجعه و درخواست خرید خودرو کند. پس از انتخاب طرح خودرو با موعد 45 روزه (از زمان تکیمیل وجه در فروش نقدی و واریز 60 درصد بهای خودرو و انتخاب بازپرداخت در طرح اقساطی) به دست مشتریان خواهد رسید. جزئیات شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو را می‌توانید در ادامه نوشته مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اولین طرح فروش KMC A5 اردیبهشت 1403 [+ شرایط و قیمت]

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM

مدیران خودرو جدیدترین طرح فروش محصولات برند ام وی ام را به نمایندگان فروش و متقاضیان ابلاغ کرد. در این طرح 4 خودرو MVM شامل MVM X22 پرو MT، ام وی ام X33 Cross-MT، ام وی ام X33 Cross-CVT و آریزو 5 IE FL برای فروش عرضه شده و متقاضیان از بین شرایط و نقدی و اقساطی می‌توانند یکی را انتخاب و بهای مورد نظر را پرداخت کنند.

متقاضیانی که تمایل به شرکت در شرایط اقساطی را دارند باید 60 درصد قیمت اصلی خودرو را به حساب شرکت واریز و مابقی را که حداکث 40 درصد است، پس از انتخاب دوره بازپرداخت با سود 23 درصد پرداخت کنند. موعد تحویل خودروهای MVM در هردو شرایط نقدی و قسطی پس تکمیل وجه و تأیید اعتبار 45 روزه است.

همانگونه که بالا هم گفتیم، مشتریان برای ثبت‌نام می‌بایست به نمایندگان فروش مدیران خودرو مراجعه کنند. این نمایندگان، مدارک خریدار را بررسی و برای شرکت ارسال می‌کند و پس تأیید نهایی ثبت‌نام تکمیل و مشتری می‌توانند 45 روز دیگر بری تحویل خودرو خودرو به همان نمایندگی مراجعه کند. ضمناً این طرح فروش از فردا دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 آغاز خواهد شد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش محصولات ام وی ام چیست؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو و در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر