coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه اینفینیکس GT 20 Pro مشخص شد

گوشی هوشمند اینفینیکس GT 20 Pro ماه گذشته معرفی شد. اکنون قرار است در تاریخ 21 می این محصول همراه با GT Book و اکوسیستم بازی GT Verse که شامل قاب مغناطیسی، کلاهک‌های انگشت، فن خنک‌کننده، ماوس و هدفون با رنگ‌های RGB می شود، وارد بازار هند شود.اما قابلیت‌های جذاب این گوشی هوشمند به همینجا خلاصه نمی‌شود. اینفینیکس GT 20 Pro از تراشه دایمنسیتی 8200 Ultimate SoC قدرت گرفته و برای نمایشگر آن نیز تراشه Pixelworks X5 Turbo در نظر گرفته شده است. در این صورت ما شاهد اولین گوشی دو تراشه این برند خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی گیمینگ اینفینیکس GT 20 Pro

اینفینیکس GT 20 Pro  دارای XOS 14 خارج از جعبه است و 8 گیگابایت/12 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 نیز برای آن انتخاب شده. البته هنوز مشخص نیست که نسخه هندی این دستگاه چه مقدار فضای ذخیره‌سازی را پشتیبانی می‌کند.

GT 20 Pro از صفحه نمایش 6.78 اینچی FullHD+ LTPS AMOLED با فرکانس 144 هرتز بهره می‌برد که حسگر اثرانگشت آن در زیر دستگاه قرار دارد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن نیز یک پانچ‌هول کوچک در بالای صفحه جای گرفته؛ یکی از ویژگی‌های که دستگاه مذکور را به یکی از بهترین گوشی های اینفینیکس 2024 بدل کرده، قاب قاب پشتی دستگاه است که از طراحی Cyber Mecha بهره می‌برد و از رابط Mecha Loop LED با قابلیت تنظیم رنگ‌های RGB و چهار افکت نورپردازی پشتیبانی می‌کند.

قاب پشتی اینفینکس GT 20 Pro نیز دارای سه دوربین بوده که شامل 108 مگاپیکسل اصلی (با OIS)، 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل عمق می‌شود. انرژی این گوشی گیمینگ را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 وات تامین می‌کند و آن را به یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2024 تبدیل می‌کند.

Infinix GT 20 Pro همچنین دارای NFC و بلندگوهای دوگانه تنظیم شده توسط JBL است. در نهایت سه رنگ نارجی مچا، نقراه ای مچا و آبی برای این دستگاه انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر