coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ظاهراً پیکسل 8A با اتصال به USB-C از نمایشگر خارجی پشتیبانی می‌کند

هفته گذشته گوگل با رونمایی از پیکسل 8A کاربرانش را غافلگیرکرد. اکنون میشال رحمان یکی از روزنامه نگاران و مشاوران معتبر محصولات اندرویدی از یکی از قابلیت‌های پنهان این گوشی هوشمند پرده برداشته است.براساس اعلام رحمان احتمالا پیکسل 8A می‌تواند خروجی نمایشگر را از طریق USB-C پشتیبانی کند. این ویژگی پیش‌تر در سری پیکسل 8 وجود داشت، همین موضوع باعث شده رحمان احتمال بدهد این ویژگی قرار است در پیکسل 8A نیز تکرار شود. پیکسل جدید که احتمالا یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 خواهد بود، سخت‌افزار مورد نیاز برای انجام این کار را دارد فقط کافیست گوگل آن را از طریق بروزرسانی نرم‌افزاری فعال کند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


پیکسل 8A با درگاه تایپ‌سی به صفحه نمایش خارجی متصل می‌شود

البته گوگل سابقه این کار را قبلا هم داشته؛ پیکسل 8 هم زمانی که راه‌اندازی شد، این قابلیت را نداشت. اما پس از انتشار بروزرسانی اندوید 14 QPR3 بتا 2 آن را دریافت کرد. انتظار می‌رود بروزرسانی بعدی ماه آینده از راه برسد.

نشانه‌های دیگری هم وجود دارند؛ به طور مثال گوگل 8A به تراشه Tensor G3 و سایر اجزای داخلی مانند کنترلر USB مانند Pixel 8 و Pro مجهز است. این بدان معناست که میان‌رده باید از طریق درگاه USB-C از نمایشگر خارجی پشتیبانی کند.

رحمان بر روی یک ویژگی سیستمی به نام “persist.vendor.usb.displayport.enabled” تمرکز می‌کند که در حال حاضر بر روی 0 تنظیم شده؛ به این معنا که حالت DisplayPort جایگزین غیرفعال است. انتشار بتای 2 اندروید 14 QPR3 این ویژگی را برای سری Pixel 8 فعال کرد. بنابراین، امکان فعال‌سازی این ویژگی وجود دارد.

بیلدهای پایدار پیکسل 8 اکنون در اندروید 14 QPR2 هستند. بنابراین، بروزرسانی ژوئن که مبتنی بر اندروید 14 QPR3 است احتمالا این ویژگی را در گوگل پیکسل 8A و پرو فعال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی پیکسل 8A چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر