coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوگل‌ مسیج ویرایش پیام های ارسال شده را آزمایش می‌کند

اگر جز کاربران اندرویدی هستید، گوگل‌ مسیج با قابلت‌هایی که ارائه می‌دهد می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اکنون این برنامه یک قابلیت جدید به نام ویرایش پیام ها را آزمایش می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا 15 دقیقه بعد ارسال پیام راجع نهایی شدن آن تصمیم بگیرید.تاکنون گوگل‌ مسیج تمام قابلیت‌های RCS مورد نظر شما از جمله رمزگذاری سرتاسر، رسیدهای خواندن، نشانگرهای تایپ، اشتراک‌گذاری تصویر با کیفیت بالا و موارد دیگر را در اختیارتان قرار داده است. اکنون گوگل قابلیت ویرایش پیام‌ها را با کاربران نسخه بتا آزمایش می‌کند. اگر شما هم جز کاربران بتای گوگل‌مسیج هستید می‌توانید آن را امتحان کنید فقط باید بدانید شخصی که پیام اصلی را برای او ارسال کردید باید از نسخه بتا Google Messages  استفاده کند تا این ویژگی به درستی کار کند. البته این موضوع همیشگی نبوده و زمانی که این قابلیت به صورت عمومی عرضه شود شما می‌توانید تمام پیام‌های خود را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید:گوگل هفته آینده با رقیبش روبرو خواهد شد

خرید بلیط هواپیما

اگر می‌خواهید بدانید جز کاربران نسخه بتای گوگل‌مسیج هستید یا نه به بخش تنظیمات رفته، پیام ها را باز کرده و به پایین بروید تا ببینید کدام نسخه از برنامه را اجرا می‌کنید.

بعد از اینکه مطمئن شدید جز کاربران نسخه بتا هستید، پیامی را که می‌خواهید ویرایش کنید چند ثانیه انگشت خود را روی آن نگه دارید تا نوار ابزار بالای آن ظاهر شود. سپس روی نماد مداد ضربه زده و از داخل کادر پیش رو گزینه ویرایش پیام را انتخاب کنید و پس از اعمال تغییرات دکمه ارسال را بزنید. گوگل‌مسیج به شما تاریخچه پیام را هم نشان می‌دهد بنابراین شما می‌توانید هرچندبار که دلتان می‌خواهد پیام را تغییر دهید.

پیش‌تر، یعنی در ماه فوریه زمانی که خبر انتشار گزینه ویرایش پیام‌ها اعلام شد، مشخص شد که شما برای اصلاح پیام خود 30 دقیقه زمان دارید اما به نظر می‌رسد گوگل نظرش عوض شده و بعد از ارسال پیام، 15 دقیقه به شما فرصت می‌دهد. بهرحال انتظار می‌رود گوگل به زودی قابلیت جدید خود را به صورت عمومی عرضه کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر