coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A54 سامسونگ منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A54 در کشور شرکت سازنده یعنی کره جنوبی منتشر شد. این آپدیت به زودی در سایر مناطق آسیا و اروپا نیز در دسترس خواهد بود.

سامسونگ بالاخره آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 را برای گوشی پرطرفدار و محبوب گلکسی A54 منتشر کرده است. انتشار این به‌روزرسانی فعلا از کره جنوبی آغاز شده و انتظار می‌رود که در چند روز آینده این آپدیت برای ساکنان سایر کشورها و مناطق دیگر نیز عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A54

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای گوشی‌های پیشرفته و پرچمدار خود از جمله سری گلکسی S21، سری گلکسی S22، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فولد 4 در بسیاری از کشورها منتشر کرده است. حال، این شرکت به سراغ بخش میان‌رده‌ها آمده و در حال انتشار آپدیت جدید رابط کاربری خود برای گوشی‌های رده پایین‌تر است.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A54
سامسونگ گلکسی A54

طبق گزارش tarunvats33، سامسونگ این کار را با Galaxy A54 آغاز کرده و به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای آن در کره جنوبی منتشر کرده است. این به‌روزرسانی بزرگ، نسخه سیستم عامل را به A546SKSU4CXDC تغییر می‌دهد. البته این آپدیت، وصله امنیتی می 2024 را شامل نمی‌شود.

در هر صورت، اگر گلکسی A54 دارید و در کره جنوبی زندگی می‌کنید، اکنون می‌توانید با باز کردن منوی تنظیمات و رفتن به بخش آپدیت نرم افزار و ضربه زدن روی گزینه  Download and install، به‌روزرسانی جدید سامسونگ را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که این آپدیت فاقد برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

از آنجایی که این به‌روزرسانی برای گلکسی A54 در کره جنوبی منتشر شده، انتظار داریم که به زودی به سرورهای سایر مناطق از جمله آسیا و اروپا نیز راه پیدا کند. بنابراین اگر ساکن ایران هستید، نگران نباشید، چرا که این آپدیت به زودی در کشور ما هم در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A54 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر