coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اپل: آیپد پرو M4 با 5.1 میلی‌متر ضخامت کاملا مستحکم است

آیپد پرو آخرین بار در سال 2018 باز طراحی شد اما از استحکام کافی برخوردار نبود. کاربران متوجه شدند که آیپدهایشان به راحتی خم می‌شوند و بسیار آسیب‌پذیرند. حالا در نسخه جدید آیپد پرو M4 بیشترین مانور بر روی ضخامت 5.1 میلی‌متری بدون لحاظ کردن برجستگی دوربین و سیستم ضد حرارتی آن است.سوالی که مطرح می‌شود این است که با این میزان ضخامت، مشکلی قبلی تکرار خواهد شد یا نه؛ جان ترونس معاون ارشد اپل در یک مصاحبه به این سوال پاسخ داده و تاکید کرده، در آیپد پروهای جدید، کاربران با چالش‌هایی که قبلا وجود داشت مواجه نخواهند شد. او ادعا می‌کند که ساختار داخلی آیپد پرو M4 کاملا بازطراحی شده و استحکام دستگاه نیز بیشتر شده است.


بیشتر بخوانید:


آیپد پرو M4 با ساختار داخلی پیشرفته؛ ترکیبی از زیبایی و عملکرد

ترنوس فاش کرد که آیپد پرو 11 و 13 اینچی جدید دارای یک طرح داخلی جدید بوده و مادربرد که در وسط دستگاه قرار دارد با یک پوشش فلزی پوشانده شده است. به گفته‌ی وی این عامل باعث می‌شود استحکام دستگاه زیاد شده و همچنین به دفع حرارت نیز کمک می‌کند.

طبق ادعای اپل، به دلیل اضافه شدن ورق‌های نازک گرافیکی مسی که در محفظه اصلی و لوگوی سیب اپل، آیپد پرو 20 درصد عملکرد حرارتی بهتری دارد

بهرحال همه‌ی این ادعاها تا زمانی که یکی از آنها را در دست نگرفته و امتحان نکرده باشید، ثابت نخواهد شد. انتظار می‌رود اولین محموله‌های آیپد پرو M4 که احتمالا جزء بهترین تبلت های 2024 قرار بگیرند، در تاریخ 15 می عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر