coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی گلکسی F55 سامسونگ در وب‌سایت Flipkart ظاهر شد

مشخصات کلیدی گلکسی F55 سامسونگ در فروشگاه آنلاین Flipkart قرار گرفت. این گوشی به زودی و تا آخر هفته جاری معرفی خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی F55 به تازگی در یک فروشگاه خرده‌فروشی الکترونیکی محبوب در هند لیست شده است. این گوشی به دلیل طراحی منحصربه‌فردی که دارد، مخاطبان زیادی را چشم به انتظار گذاشته است. اکنون، بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های اصلی این دستگاه در فروشگاه آنلاین Flipkart قرار گرفته که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی گلکسی F55 سامسونگ

بر اساس اطلاعات موجود در Flipkart، گوشی Samsung Galaxy F55 به چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام مجهز خواهد شد. این پردازنده با رم 8 یا 12 گیگابایتی جفت می‌شود. این دستگاه از رم مجازی 8 و 12 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، خریداران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی خود را از طریق کارت حافظه microSD افزایش دهند.

مشخصات کلیدی گلکسی F55

سامسونگ در این گوشی از صفحه نمایش 120 هرتزی Super AMOLED با یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. در پنل پشتی نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. شایان ذکر است که کاربران می‌توانند به لطف قابلیت ضبط دوگانه، هم‌زمان با دوربین‌های جلو و عقب فیلم‌برداری کنند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Galaxy F55 می‌توان به شارژ سریع سیمی 45 واتی، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای، امنیت Knox، اشتراک‌گذاری سریع، فوکوس صوتی و چهار ارتقای سیستم‌ عامل اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی اشاره کرد. سامسونگ از گلکسی F55 در تاریخ 17 می 2024 (28 اردیبهشت) در کشور هند رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی گلکسی F55 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر