coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بسته های حمایتی ویژه کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بسته های حمایتی که برای کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال در نظر گرفته شده خبر داد و گفت 30 نوع حمایت دیگر نیز برای افرادی که در سکوهای داخلی فعالیت دارند در نظر گرفته شده است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که پیرامون شیوه نامه اعطای تسهیلات به کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال، چه میزان تسهیلات و به چه کسب و کارهایی اعطا می شود؟ اعلام کرد:«در آیین نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای دیجیتال که سال ۱۴۰۱ تصویب شد، یک بسته حمایتی و ۳۰ نوع حمایت برای کسب و کارهایی که در سکوهای داخلی فعالیت می کنند، پیش بینی شد.»

او به بسته های حمایتی در نظرگرفته شده اشاره کرد و گفت:«یکی از این حمایت ها، اعطای تسهیلات بود که ما سال گذشته شروع کردیم، اما امسال با منابعی که سازمان مدیریت تخصیص داده به شکل گسترده دنبال می کنیم که برای کسب و کارهایی که روی سکوهای داخلی فعالیت می کنند از ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پیش بینی شود.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد:«با شرایطی که دوستان اعلام کردند تنفس و میزان سود مشخص است. به طور کلی اقدام مثبتی است و در شرایط فعلی می تواند برای کسب و کارهای خرد و متوسطی که در سکوهای داخلی فعالیت می کنند، گره گشایی کند.»

بیشتربخوانید:

نظر شما درخصوص بسته های حمایتی ویژه کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر