coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در بازار ایران [اردیبهشت 1403]

در این مطلب با بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس آشنا می‌شوید که پکیجی کامل از طراحی شیک، قدرت پردازشی چشمگیر و نمایشگرهایی باکیفیت هستند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس مجهز به نمایشگرهایی بسیار باکیفیت و پیشرفته، فرم فاکتوری قابل حمل و مناسب و امکانات گرافیکی قوی و پیشرو هستند. سال گذشته این شرکت محصولات جدید بسیار خوبی را روانه بازار کرد و تا این لحظه از سال 2024 هم شاهد معرفی لپتاپ‌های خوبی از این برند بوده‌ایم. با توجه به بازبینی چشمگیر سری ایسوس راگ Zephyrus و تولید سیستم‌های پرقدرت جدید Strix، به نظر می‌رسد که امسال هم برای طرفداران ایسوس سال خوبی باشد.

خوشبختانه بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس 2024 طیف قیمت وسیعی دارند و خیلی از اوقات این لپ تاپ‌ها با تخفیف به فروش می‌رسند. با توجه به این نکات، در ادامه مطلب با راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس همراه شما هستیم که بر اساس تست‌های واقعی و همچنین صنعتی انتخاب شده‌اند و می‌توانید علاوه بر بازی، برای کارهای سنگین هم از آنها استفاده کنید. برای آشنایی با این محصولات ایسوس، این راهنمای خرید تکراتو را از دست ندهید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

اولین لپتاپ‌های گیمینگ، با ابعاد بزرگ، شارژرهای سنگین و نورپردازی RGB زیاد، شباهت زیادی به کامپیوترهای رومیزی داشتند. اما حالا شرایط تغییر کرده و شرکت‌هایی مثل ایسوس سیستم‌های گیمینگ ظریف‌تر، قابل حمل‌تر با طراحی حرفه‌ای‌تر را تولید می‌کنند. این سیستم‌ها نمایشگرهایی بسیار باکیفیت با نرخ نوسازی بالا دارند که برای تجربه گیمینگ عالی ضروری هستند. چنین لپ تاپ‌هایی به غیر از گیمینگ، برای کارهای روزمره هم قابل استفاده هستند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس
بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

در ادامه مطلب، با بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس آشنا می‌شوید که ویژگی‌های مورد انتظار گیمرها از جمله راحتی حمل، ماندگاری شارژ طولانی، قدرت اجرای بازی‌های سنگین، صفحه نمایش باکیفیت با نرخ نوسازی بالا و غیره را دارند. برای مثال، یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس 2024 ایسوس راگ Zephyrus G14 است که با وجود قابلیت حمل زیاد، توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را دارد. سایر لپ تاپ‌های گیمینگ توصیه شده از این برند عبارتند از:

Asus ROG Strix Scar 16 (2023)

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  • پردازنده: اینتل i9-13980HX
  • جی‌پی‌یو: RTX 4080 / RTX 4090
  • رم: حداکثر 64 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 2 ترابایت SSD
  • نمایشگر: 16 اینچی QHD+ مینی ال‌ای‌دی/ IPS, 240Hz
  • پورت‌ها: 1 عدد USB-C تاندربولت 4، یک پورت USB-C نسل 2، دو پورت USB-A 3.2 نسل 2، پورت HDMI 2.1 ، لن 2.5 گیگ، 3.5 میلی‌متری
  • دلایل خرید: طراحی RGB کلاسیک و شیک، پردازنده اینتل آی 9، نمایشگر پرنور و خوشرنگ با کنتراست عالی، نرخ فریم 3 رقمی با تنظیمات اولترا
  • دلایل اجتناب از خرید: برگشتن پورت‌ها به پهلو، مناسب نبودن طراحی نیمه شفاف برای همه، ایرادهای جزئی ترک پد

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس را با ایسوس راگ Strix Scar 16 شروع می‌کنیم که نه تنها در تست‌ها نسبت به ایسوس راگ Zephyrus M16 عملکرد بهتری داشته، بلکه از نظر قیمت هم این محصول را پشت سر گذاشته است. این ویژگی‌ها باعث شده که این لپتاپ، برای خیلی از کاربران بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس باشد؛ هر چند ممکن است طراحی آن مورد پسند همه نباشد. این لپتاپ ایسوس بدنه‌ای نیمه شفاف دارد که در ترکیب با مواد پلاستیکی که اثر انگشت را به راحتی به خود جذب می‌کند، باعث افت حس و حال مرغوب بودن آن شده است. در عین حال، Strix Scar 16 نورپردازی RGB زیادی دارد که این کاستی‌ها را جبران می‌کند و علاوه بر آن نباید فراموش کرد که این محصول ایسوس، یک لپ تاپ گیمینگ با تمرکز ویژه بر عملکرد خالص است.

ایسوس برای این لپتاپ از نمایشگر مینی-ال‌ای‌دی Nebula HDR استفاده کرده که کنتراست بسیار خوب و رنگ‌هایی شاداب دارد و جزء بهترین نمایشگرهای لپ تاپ محسوب می‌شود که کیفیت بالا را با نرخ نوسازی بسیار روان 240 هرتز ترکیب کرده است.

متأسفانه، اضافه شدن فن‌های بیشتر باعث شده که پورت‌ها به کناره‌های Strix Scar 16 جابجا شوند. اگر قصد دارید این لپ تاپ را به صورت نیمه دائم روی یک میز استفاده کنید، احتمالاً نیاز به استفاده از کابل‌های زیادی خواهید داشت.

از نظر عملکردی، وجود پردازنده i9-13980HX باعث شده که این لپتاپ ایسوس قابلیت اجرای همه کارها را داشته باشد. مثلاً این لپ تاپ توانسته نرخ فریم سه رقمی را برای بازی‌هایی مثل سایه مهاجم مقبره و دیویژن ۲ با تنظیمات Ultra و رزولوشن QHD+ حفظ کند؛ قابلیتی که در مدل‌های کمی مشاهده می‌شود. عناوین سنگین‌تری مثل مترو اکسدس و رد دد ریدمپشن 2 هم هرگز از نرخ فریم 90 افت پیدا نمی‌کنند. چنین عملکردی به خاطر وجود یک پردازنده بسیار سریع و گرافیک RTX 4080 است.

با وجود چنین قدرت بالایی، این محصول ایسوس دچار افزایش دمای چشمگیری نمی‌شود و می‌توانید ساعت‌ها با آن بازی کنید. در مجموع، Strix Scar 16 یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس است که به اندازه مدل 18 اینچی یعنی Scar 18 قدرتمند نیست اما نسبت به این مدل قابل حمل‌تر است. بعلاوه این محصول با وجود داشتن امکانات کم نظیر، قیمت مناسب‌تری هم دارد.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های لنوو 2024

بهترین لپ تاپ های اپل 2024

ASUS ROG Zephyrus G14 (2024)

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  • پردازنده: ای‌ام‌دی رایزن 9 8945HS
  • جی‌پی‌یو: انویدیا RTX 4050 / RTX 4060 / RTX 4070
  • رم: حداکثر 32 گیگابایت DDR5
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت SSD NVMe
  • نمایشگر: 14 اینچی QHD+ OLED با رزولوشن 2880× 1800 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز
  • پورت‌ها: یک پورت HDMI 2.1، دو USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک عدد USB 3.2 Gen 2 Type-C (DisplayPort) ، یک عدد Type C USB 4 (DisplayPort / انتقال برق)، یک عدد microSD و یک جک صوتی 3.5 میلی‌متری
  • دلایل خرید: طراحی شیک، فرم فاکتور سبک و باریک، نمایشگر OLED فوق‌العاده، عملکرد گیمینگ بسیار خوب، حس و حال لوکس و بادوام، مجموعه پورت‌های کامل
  • دلایل اجتناب از خرید: نداشتن پیکربندی پیشرفته، نداشتن پورت تاندربولت 4

ایسوس راگ Zephyrus G14 یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس 2024 است که طراحی جدید آن باعث شده که این لپ تاپ برای کاربرانی که علاقمند به نورپردازی RGB نیستند، انتخاب خیلی خوبی باشد. این لپتاپ ایسوس طراحی باریک‌تری دارد و ظاهر آن بیشتر به یک اولترابوک نزدیک شده است. این لپ تاپ ایسوس گیمینگ به قدری قوی شده که حالا حس و حال کار کردن با آن، شبیه به یک مک بوک پرو به نظر می‌رسد.

پشت این لپ تاپ یک نوار قطری ال‌ای‌دی درج شده و بدنه آلومینیومی خاکستری رنگی دارد که بسیار صاف و نرم به نظر می‌رسد. البته بدنه این لپتاپ بسیار محکم و قوی است و فریم بسیار بادوامی دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این لپتاپ، نمایشگر 120 هرتزی OLED آن است که کنتراست رنگ فوق‌العاده و تصویری بسیار شاداب و زیبا دارد. این ویژگی در ترکیب با رزولوشن بالای این نمایشگر باعث شده که بازی‌ها در آن بسیار روان و زیبا به نظر برسند.

این لپ تاپ ایسوس یک وبکم 1080 پیکسلی، کیبورد شیک و راحت و مجموعه پورت‌هایی کامل (در هر دو سمت فریم اصلی) دارد. در این لپتاپ خبری از پورت تاندربولت 4 نیست، اما پورت‌های USB-C آن می‌توانند نیاز شما را رفع کنند. متأُسفانه در مدل 2024 این لپ تاپ، آپشن‌های کارت گرافیک RTX 4080 و RTX 4090 حذف شده‌اند اما گرافیک RTX 4070 هم می‌تواند نیاز خیلی از کاربران را رفع کند.

لازم به ذکر است که این گرافیک، قابلیت رقابت با نرخ فریم مدل RTX 4090 سال گذشته را ندارد؛ اما این لپ تاپ ایسوس می‌تواند خیلی از بازی‌ها را با نرخ فریم 3 رقمی اجرا کند.

در مجموع، Zephyrus G14 برای بسیاری از گیمرها بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس موجود در بازار محسوب می‌شود. فرم فاکتور کوچک این لپ تاپ باعث شده که جابجایی آن بسیار راحت باشد و البته با وجود این ابعاد کوچک، عملکرد این لپ تاپ بسیار خوب و قوی است. این ویژگی‌ها در ترکیب با طراحی شیک و پنل OLED فوق‌العاده باکیفیت، Zephyrus G14 را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های اچ پی 2024

بهترین لپ تاپ های دل 2024

Asus TUF A15

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  • پردازنده: ای‌ام‌دی رایزن 7 7735HS / رایزن 9 7940HS
  • جی‌پی‌یو: انویدیا RTX 4050 / RTX 4060 / RTX 4070
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت/ 1 ترابایت
  • نمایشگر: 15.6 اینچی IPS با رزولوشن 1920×1080 و نرخ نوسازی 144 هرتز
  • پورت‌ها: یک پورت HDMI 2.1، دو USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک USB 3.2 Gen 2 Type-C (انتقال برق، DisplayPort)، یک لن RJ45، یک Type C USB 4 (DisplayPort) و یک جک صوتی 3.5 میلی‌متری
  • دلایل خرید: نسبت بسیار خوب قیمت به عملکرد، ساختاری قوی با مواد مرغوب، کیبورد فول سایز، فرم فاکتور مناسب
  • دلایل اجتناب از خرید: نمایشگر می‌توانست پرنورتر باشد، نرمی کیبورد، نسبت ابعاد 16 به 9

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس را با TUF A15 ادامه می‌دهیم که یکی از محصولات مقرون به صرفه‌تر این برند است. با وجود اینکه بعضی از امکانات این لپ تاپ در سال 2024 کمی قدیمی به نظر می‌رسند، اما این لپ تاپ ایسوس گیمینگ ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس کرده‌اند.

این لپ تاپ هم مثل TUF Dash F15 نسبت به قیمت آن ظاهر بسیار مرغوب‌تر و شیک‌تری دارد که دلیل این ویژگی، درب فلزی و رنگ خاکستری جذاب آن است. البته باز هم لوگوی TUF و مقداری متن در گوشه پایین این لپ تاپ وجود دارد اما در مجموع، این لپ تاپ ایسوس طراحی خوبی داشته و عناصر گیمینگ زیادی در آن مشاهده نمی‌شود.

در مجموع، TUF A15 هر آنچه از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس انتظار دارید را بدون نیاز به پرداخت هزینه چشمگیر در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از جمله یک کیبورد قوی، ترک پد مفید و نمایشگر 144 هرتزی 1080 پیکسلی. البته نسبت ابعاد 16 به 9 نمایشگر این لپ تاپ، به ویژه با توجه به حاشیه‌های پهن آن باعث شده طراحی این لپ تاپ کمی قدیمی به نظر برسد؛ اما باز هم همانطور که اشاره شد، امکانات این لپ تاپ نسبت به قیمت آن بسیار قوی هستند.

تایپ کردن با کیبورد فول سایز TUF A15 و همچنین کار کردن با ترک پد آن حس و حال خیلی خوبی دارد. اگر به دنبال یک دستگاه چندکاره هستید، این ویژگی‌های TUF A15 می‌توانند برای شما بسیار مفید باشند.

از نظر عملکردی، این مدل هم مثل همه لپ تاپ های بازی ایسوس قدرت خیلی خوبی دارد. در تست‌های بنچمارک، این لپتاپ توانسته بازی‌های سنگینی مثل ریترنال و هیتمن 3 را با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ بیشتر از 60 فریم (با گرافیک RTX 4060) اجرا کند. عملکرد بسیار خوب در ترکیب با قیمت مناسب، این لپ تاپ را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس کرده‌اند.

اگر به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس 1403 با قیمت مناسب و قابلیت اجرای بازی‌ها با نرخ فریم متوسط هستید، حتماً Asus TUF A15 را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های ایسر 2024

بهترین لپ تاپ های ام اس آی 2024

Asus ROG Strix Scar 18

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  • پردازنده: اینتل کور i9-13980HX
  • جی‌پی‌یو: انویدیا RTX 4070 | RTX 4080 | RTX 4090
  • رم: 16 / 32/ 64 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت + 1 ترابایت PCle 4.0 NVMe M.2 و 1 ترابایت PCle 4.0 NVMe M.2
  • نمایشگر: 18 اینچی QHD+ IPS با نرخ نوسازی هرتز
  • پورت‌ها: یک پورت USB-C (انتقال برق، DisplayPort)، یک پورت UBS-C تاندربولت 4، دو پورت USB-A 3.2 Gen 2 یک لن 2.5 گیگ و یک جک صوتی 3.5 میلی‌متری
  • دلایل خرید: مجهز به امکانات پیشرفته و قدرت چشمگیر، نمایشگر بسیار روشن با تصویری شاداب، کیبورد فول سایز، اسپیکرهای قوی و کامل، سیستم خنک کننده قوی
  • دلایل اجتناب از خرید: چندان قابل حمل نیست، نصب نامناسب پورت‌ها، صدای زیاد فن، طراحی شاسی مناسب همه نیست.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس را با ایسوس راگ Strix Scar 18 ادامه می‌دهیم که قدرتمندترین لپ تاپ این شرکت نیست اما در تست‌های بنچمارک، رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده است. در قسمت جلو و پشت این لپ تاپ یک نوار نورپردازی RGB پهن وجود دارد و این مدل هم با بدنه‌ای شفاف ساخته شده است. معمولاً با چنین قیمتی، انتظار طراحی قوی‌تر نسبت به این قاب پلاستیکی وجود دارد اما با نگاهی به قیمت محصولاتی مثل ریزر بلید 18، این انتخاب توجیه پذیرتر می‌شود. از نظر دوام و استحکام هم نیازی به نگرانی نیست چون درب این لپ تاپ با طراحی آلومینیوم محکم ساخته شده که دوام خوبی دارد.

این لپ تاپ های بازی ایسوس با وزن 3.1 کیلوگرم و نمایشگر 18 اینچی، بیشتر برای استفاده‌های ثابت ساخته شده‌اند و به همین دلیل، قرار داشتن همه پورت‌ها در اطراف این لپتاپ، طراحی چندان خوبی نیست. از نظر عملکردی، این لپ تاپ ایسوس با داشتن پردازنده اینتل i9-13980HX، جی‌پی‌یوی RTX 4090 و تا 64 گیگابایت رم، قدرت بسیار خوبی دارد. معمولاً نمی‌توان این امکانات قوی را در سایر لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس پیدا کرد، به همین دلیل اگر به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس از نظر قدرت هستید، حتماً Strix Scar 18 را در نظر داشته باشید.

از جمله سایر امکانات این لپ تاپ می‌توان به اسپیکرهای قوی، صفحه کلید فول سایز، سوئیچ MUX و سیستم خنک کننده قدرتمند اشاره کرد. Strix Scar 18 از نظر قدرت هم Zephyrus Duo 16 را پشت سر گذاشته و حتی بازی‌هایی مثل جنگ تمام‌عیار: سه پادشاهی و ریترنال را با نرخ فریم بیشتر از 100 اجرا می‌کند.

برای کاربرانی که به دنبال بیشترین نرخ فریم با هر قیمتی هستند، Strix Scar 18 بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس است. قدرت این لپ تاپ کم نظیر است و عملکرد بسیار مطمئن و خوبی دارد. شاید طراحی این لپ تاپ و نحوه درج پورت‌های آن، مورد پسند همه نباشد اما اگر به دنبال خرید لپ تاپی هستید که قابلیت انجام هر کاری را داشته باشد، این لپ تاپ ایسوس می‌تواند نیاز شما را رفع کند.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های سامسونگ 2024

بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2024

Asus ROG Zephyrus Duo 16

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

  • پردازنده: ای‌ام‌دی رایزن 9 7945HX
  • جی‌پی‌یو: انویدیا جی فورس RTX 4090 | RTX 4080 | RTX 4070 | RTX 4060
  • رم: 32 گیگابایت DDR5
  • حافظه داخلی: 2 ترابایت PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD
  • نمایشگر: 16 اینچی QHD+ مینی ال‌ای‌دی رزولوشن 1600×2560 با نرخ نوسازی 240 هرتز و 14 اینچی ScreenPad Plus 4K (با رزولوشن 3840×1100)
  • پورت‌ها: یک پورت HDMI 2.1، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C (انتقال برق، DisplayPort، G-Sync)، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C (DisplayPort, G-Sync)، دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک پورت لن 2.5 گیگ و یک جک صوتی 3.5 میلی‌متری
  • دلایل خرید: طراحی دو نمایشگری بسیار عالی، طراحی شیک با وجود وزن بالا، مینی ال‌ای‌دی HDR با تصویر بسیار زیبا، مجموعه‌ای وسیع از پیکربندی‌های جی‌پی‌یو، عملکرد بسیار خوب، گردش هوای عالی
  • دلایل اجتناب از خرید: نمایشگر دوم در همه بازی‌ها عملکرد خوبی ندارد، سنگین‌تر از لپ تاپ‌های معمولی، مناسب نبودن نحوه قرار گرفتن کیبورد و موس برای همه، قیمت بالا

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس را با Zephyrus Duo 16 به پایان می‌بریم که مجهز به دو نمایشگر است؛ یک پنل MiniLED QHD+ در بالا و یک نمایشگر ScreenPad Plus با رزولوشن 3840×1100 درست در بالای صفحه کلید.

این لپ تاپ، به ظرافت سایر لپ تاپ‌های ایسوس نیست اما طراحی شیک و زیبایی دارد که رنگ‌های مشکی و خاکستری ملایم در سرتاسر آن به چشم می‌خورد. این طراحی در ترکیب با فرم فاکتور تمیز و مناسب، باعث شده که Zephyrus Duo 16 با وجود ابعاد و وزن زیاد، ظاهر شیک و به روزی داشته باشد.

لزوماً همه بازی‌ها با نمایشگر دوم Zephyrus Duo 16 کار نمی‌کنند و ممکن است این قابلیت برای گیمرها اضافه باشد؛ اما این نمایشگر دوم می‌تواند برای انجام بعضی کارها بسیار مفید باشد.

در مجموع، برای کاربرانی که به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس هستند که امکان انجام کارهای سنگین هم با آن وجود داشته باشد، Zephyrus Duo 16 انتخاب خیلی خوبی است. هنگام باز شدن در این لپتاپ، نمایشگر حساس به لمس ScreenPad Plus هم بالا می‌آید. پس از روشن شدن صفحه هم تصویر واضح و شاداب 4K این نمایشگر نظر شما را جلب می‌کند.

طراحی موس و کیبورد این لپ تاپ، به ناچار طوری تغییر کرده که امکان نصب این نمایشگر فراهم شود. به همین دلیل ممکن است انتقال ترک پد به پهلو طراحی چندان خوبی به نظر نرسد اما قطعاً پس از مدتی کار کردن با Zephyrus Duo 16، به طراحی آن عادت کرده و از کار با آن لذت خواهید برد.

به غیر از این طراحی شیک، Zephyrus Duo 16 عملکرد بسیار خوبی داشته و قابلیت اجرای بازی‌ها را با نرخ فریم بیشتر از 200 دارد و البته این قدرت بالا، با هزینه‌ای زیاد در اختیار شما قرار می‌گیرد. در مجموع اگر به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس 1403 هستید که علاوه بر گیم، برای اجرای کارهای سنگین هم بسیار مناسب باشد، حتماً نگاهی به این مدل داشته باشید.

جمع‌بندی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس برای کاربرانی که به دنبال لپتاپی با عملکرد قوی و ارزش زیاد هستند، انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شوند. ایسوس هم مثل بسیاری از برندهای لپ تاپ مدل‌های گران قیمتی دارد اما لپ تاپ‌های گیمینگ این شرکت نسبت به آنچه به نظر می‌رسد، قیمت مناسب‌تری دارند. در این مطلب با 5 مورد از لپ تاپ های بازی ایسوس آشنا شدید. امیدواریم که این راهنما برای شما مفید بوده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس کدام مدل است؟

در حال حاضر، ایسوس راگ Strix Scar 16 بهترین لپتاپ گیمینگ این شرکت است. اما اگر به دنبال مدلی جمع و جورتر هستید، ROG Zephyrus G14 برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

آیا Tuf بهتر از Rog است؟

معمولاً لپ تاپ‌های ایسوس راگ تجهیزات گیمینگ بهتری دارند؛ از جمله پردازنده‌های پرقدرت و نمایشگرهایی باکیفیت که تجربه گیمینگ شما را ارتقاء می‌دهند. مدل‌های TUF هم ارزان‌تر بوده و برای گیمرهای مبتدی مناسب‌تر هستند.

آیا ایسوس برند خوبی است؟

بله، این شرکت یکی از برندهای تولید کننده لپ تاپ است و معمولاً اسپانسر بازیکنان و رویدادهای Esport می‌شود. بعلاوه، محصولات ایسوس طیف وسیعی دارند؛ از جمله انواع لپ تاپ‌های قابل حمل، ایستگاه‌های کاری متحرک، کروم بوک و لپ تاپ گیمینگ.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس چیست؟ به نظر شما کدام مدل ارزش خرید بیشتری دارد؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر