coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سوتی عجیب هوش مصنوعی جمینی در ویدئوی تبلیغاتی گوگل [+ویدئو]

در ویدئوی تبلیغاتی گوگل برای نشان دادن قابلیت Google Lens منتشر کرد، به نظر می‌رسد به ضررش تمام شد. در این ویدئو تبلیغاتی هوش مصنوعی جمینی مرتکب اشتباه عجیبی شد که بازتاب گسترده‌ای هم داشت.در این ویدئو، یک عکاس از مشکل حرکت نکردن اهرم دوربینش فیلم می‌گیرد و از هوش مصنوعی جمینی می‌پرسد: “چرا اهرم به طور کامل حرکت نمی‌کند.” جمینی چند راه‌حل پیشنهاد می‌دهد که یکی از آنها باز کردن در پشتی دوربین است. در صورتی که همه می‌دانند، همه! که باز کردن درب دوربین در حالی که در تاریک‌خانه نباشد، عکس‌ها زمانی که در معرض نور قرار بگیرند خراب خواهند شد.


بیشتر بخوانید: 

خرید بلیط هواپیما

ویدئوی تبلیغاتی گوگل یا ضد تبلیغاتی

گوگل پیش‌تر نیز با مشکلات مشابهی در محصولات هوش مصنوعی خود مواجه شده بود. سال گذشته، چت‌بات Bard به اشتباه اعلام کرده بود که تلسکوپ فضایی جیمز وب اولین تلسکوپی است که از یک سیاره خارج از منظومه شمسی عکس گرفته است. همچنین، چت‌بات جمینی اوایل امسال به دلیل اشتباهات تاریخی و ناتوانی در تولید تصاویر از افراد سفیدپوست مورد انتقاد قرار گرفت.

 

این اشتباهات نشان‌دهنده مشکلات بالقوه چت‌بات‌های هوش مصنوعی است که می‌توانند اطلاعات نادرست ارائه دهند. گوگل به درخواست برای اظهار نظر در مورد این اشتباه پاسخ نداده است. این اشتباه توسط سایت The Verge شناسایی شد.

ویدئوی تبلیغاتی گوگل

بیشتر بخوانید: 

منبع: businessinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر