coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

برخی از مشخصات اولین گوشی تاشوی شیائومی فاش شد

از ژانویه سال گذشته توسعه گوشی تاشوی شیائومی در گزارش‌های متعدد تایید شده، اکنون این گوشی هوشمند جدید که شیائومی میکس فلیپ نام دارد، فرآیندهای صدور گواهینامه کلیدی 3C چین را می‌گذراند. شیائومی هنوز اطلاعاتی از مشخصات این دستگاه منتشر نشده، اما آخرین تصویری که از این دستگاه به بیرون درز کرده تأیید می‌کند که این گوشی یک صفحه نمایش بزرگ با یک جزیره دوربین مستطیلی در قسمت بالا دارد و در قاب پشتی گوشی تاشوی شیائومی دو بریدگی برای دوربین دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید:


حاشیه اولین گوشی تاشوی شیائومی فوق باریک است

اعلام شده که صفحه نمایش این دستگاه حاشیه‌ای فوق‌العاده باریکی دارد اما مشخصات دقیق آن هنوز مشخص نیست. شایعه‌های منتشر می‌گویند که نمایشگر این دستگاه می‌تواند وضوح 1.5K را ارائه دهد. در مورد لولا، شیائومی می‌تواند از همان فناوری استفاده کند که در Mix Fold 3 خود استفاده کرده که به آن اجازه می‌دهد تا بیش از 500000 بار باز و بسته شدن را تحمل کند.

در گزارش‌های اولیه وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل در این دستگاه تایید شده بود. این موضوع منطقی هم به نظر می‌رسد چرا که میکس فولد سه هم از این تراشه استفاده می‌کرد. اما به نظر می‌رسد شیائومی برنامه‌های دیگری داشته و می‌خواهد چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 را به فلیپ هم بیاورد. انتظار می‌رود این تراشه با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه شود.

دوربین گوشی تاشوی شیائومی از سنسورهای درجه یکی مانند Light Hunter 800 سونی برای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور Omnivision OV60A برای دوربین زوم اپتیکال 60 مگاپیکسلی 2X استفاده خواهد کرد.

حاشیه اولین گوشی تاشوی شیائومی فوق باریک است

«در حالی که اینها دقیقاً سنسورهای درجه یک پرچمدار نیستند، اما همچنان کاملاً ممتاز در نظر گرفته می‌شوند، به خصوص LYT800 که یک سنسور از نوع 1 اینچی است. علاوه بر این، تصویر زنده اخیراً لو رفته از دستگاه دارای لوگوی لایکا است؛ به این معنی که شرکت مشهور دوربین آلمانی در حال کار بر روی بهینه‌سازی و بهبود سیستم دوربین Mix Flip است.»

به نظر می‌رسد شیائومی باتری‌های 4800 یا 4900 میلی‌آمپری را برای میکس فلیپ های خود درنظرگرفته که در مقایسه با گلکسی زد فلیپ سامسونگ با باتری 3700میلی آمپر ساعتی، بهبود چشمگیری داشته است.البته Oppo Find N3 Flip و Vivo X Flip به ترتیب با باتری های 4300 و 4400 میلی آمپر ساعتی عرضه شدند این موضوع نمایانگر آن است گوشی های تاشوی شیائومی بهتر دوام می‌آورد.

علاوه بر این میکس فلیپ شارژسریع تری را هم ارائه می‌دهد، زیرا گواهی 3C پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی را تایید کرده است که بالاتر از سایر تلفن های تاشو است.

Tipster DCS گزارش داده است که اتصال ماهواره ای در کارت های Xiaomi Mix Flip آینده وجود دارد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که دستگاه ارسال پیامک دو طرفه از طریق ماهواره و امکان ارسال سیگنال‌های SOS برای مواقع اضطراری را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین گوشی تاشوی شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر