coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه، طراحی و رنگ های آنر 200 و 200 پرو مشخص شد

طبق اعلام رسمی آنر، عرضه آنر 200 و 200 پرو  در تاریخ 27 می در چین آغاز خواهد شد. وب سایت چینی Honor با اعلام طرح و رنگ‌های این دستگاه خود را برای فروش دستگاه‌های جدید آماده می‌کند.بر اساس گزارش‌های منتشر شده آنر 200 و 200 پرو با چهار رنگ مختلف وارد بازار می‌شود؛ طراحی دوربین این دو دستگاه مشابه با یکدیگر است. در نمایشگر نسخه وانیلی یک پانچ‌هول در حاشیه‌ بالایی دستگاه برای دوربین سلفی و برای مدل پرو یک بریدگی قرصی شکل به همین منظور ایجاد شده است. هر دو گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS هستند.


بیشتر بخوانید:


معرفی برخی مشخصات آنر 200 و 200 پرو

گرچه تا عرضه این گوشی‌های هوشمند زمان زیادی باقی نمانده اما آنر مقاومت کرده و اجازه پخش اطلاعات زیادی را نداده است. با این وجود یکی از مشاوران معتبر Digital Chat Station دست به کار شده و اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده. طبق اعلام وی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سری آنر 200 از سنسور OV50H استفاده می‌کند و دارای دیافراگم f/1.9 است.

او همچنین اعلام کرد که آنر 200 و 200 پرو به باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و شارژ 100 واتی را ارائه می‌دهند و دوربین تله فوتوی آن دارای زوم دیجیتال 50 برابر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آنر 200 و 200 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشییه خوبییه ولی حیف سیاست اسلامی اجازه ورود گوشی های خوبه آنرو نمیده واقعا حیف این مملکت

    پاسخ